2018. július 14., szombat

Júliusi Book A Sloth Club - Angol doboz - Once upon a time


Ahogy a magyar YA doboznál is írtam, magam sem hiszem el, hogy ezt mondom, de ebben a hónapban olyasmire adtam a fejem, amire eddig még soha. Egyszerre megvettem mindhárom  Book A Sloth Club dobozt a szülinapom miatt. 

A BASC csapata ismét kitett magáért. A dobozok jól sikerültek, öröm volt a bontogatás. Ilyenkor mindig egy kicsit olyan karácsonyi hangulatom lesz. Egyszerűen imádom az egészet úgy, ahogy van. 

Másodikként akkor nézzük is meg az angol dobozt és annak tartalmát. 
Itt most meg kell állnom egy pillanatra  és be kell vallanom valamit,  ebben a hónapban nekem az angol doboz tetszett a legeslegjobban. 

Ha esetleg még nem kaptad meg a dobozodat, de elkezdted olvasni az írásomat, akkor csak saját felelősségre folytasd tovább, a továbbiakban erősen spoileres tartalom fog következni. 

Az én dobozom tartalma:

- könyv: Naomi Novih: Spinning silver
- Unikornisos gyertya 
- Even in the future, the story begins with once upon a time feliratos bögre
- Maleficent curse ajakbalzsam
- csoki (sós karamellás)
- sellős mágneses jegyzettömb
- The Sloth Whisperer füzetecske

És akkor lássunk is neki az értékelésnek....



Őszinte leszek, ez volt az első doboz amit beraktam a kosaramba múlt hónapban. Egyszerűen imádtam a témát már látatlanban is.  A Disney hercegnős énem ujjongott, nagyon vártam ezt a dobozt, talán eddig ezt vártam a legjobban. 


📚 A könyv a leírás alapján nekem nagyon tetszik. Hihetetlenül nagyon kíváncsi vagyok rá, remélem minél előbb sort tudok keríteni az elolvasására. A borítója pedig egyszerűen csodálatos. Én teljesen oda vagyok ezért a könyvért. A leírás alapján szerintem szuper lesz majd!

📚 A unikornisos gyertya nálam telitalálat. Imádok mindent, ami unikornis. Meggyújtani tuti soha nem fogom, de a könyvespolcom legelőkelőbb részén fog majd helyet kapni. Nem mellesleg az illata is nagyon jó. Nekem ez az elem abszolút az egyik nagy kedvencem. Teljesen oda meg vissza vagyok tőle. 


📚 A bögre a másik nagy kedvencem a dobozból. Nekem nagyon tetszik, remekül illik a doboz tematikájába. Nagyon szép a színe, a kivitelezése. Egyszerűen imádom.

📚 Az ajakbalzsam is nagyon ötletes. Nagyon tetszett a neve is, és a kis tasak is amiben volt. Már ki is próbáltam, szerintem nagyon jó cucc. Kellemes érzés volt, nem hagyott maga után kellemetlen,  ragacsos érzést. Tuti állandóan a táskámban lesz majd. 

📚 A csoki ízvilága nekem kevésbé bejövős, de a férjem (milyen fura érzés ezt leírni) ahogy meglátta felcsillant a szeme, neki ez az egyik kedvence, szóval már le is csapott rá. Legalább ő is kap valamit a dobozból. 😀

📚 A sellős hűtőmágneses jegyzettömb nekem nagyon tetszik, bérelt helye lesz a hűtőnkön. Kicsit meglepődtem bevallom, sellős dolgot a következő hónaphoz gondoltam a "Call of the sea" témához, de nagyon örülök neki, hogy ide is bekerült ez. 


📚A The Sloth Whisperer füzetecskét a Prológus bloggerei készítették. Jó kis anyag lett szerintem.  Megcsináltam a tesztet is, kiderült, Olaf lennék a Jégvarázsból. Apropó Jégvarázs...szeretném zárójelesen megjegyezni az első kérdéshez, hogy Elsa nem hercegnő, hanem királynő. 😀😛

Összességében szerintem ez egy fantasztikusan sikerült doboz volt. Egyszerűen imádtam.  Ez a három doboz közül a kedvencem. ❤



Tényleg azt kell mondanom, hogy drága Book A Sloth Club...függőséget okozol. Lassan a fizetésem egy részét közvetlenül nektek kellene utalni. 😊

Ha kíváncsiak vagytok a magyar -YA és felnőtt doboz leírására, akkor kattintsatok ezekre a linkekre:
http://csakolvassblog.blogspot.com/2018/07/juliusi-book-sloth-club-magyar-ya.html
http://csakolvassblog.blogspot.com/2018/07/juliusi-book-sloth-club-felnott-doboz.html

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése