2018. július 14., szombat

Júliusi Book A Sloth Club - Magyar YA - Városnézés Londonban


Magam sem hiszem el, hogy ez mondom, de ebben a hónapban olyasmire adtam a fejem, amire eddig még soha. Egyszerre megvettem mindhárom  Book A Sloth Club dobozt. Ebben a hónapban (konkrétan a dobozok szállítási napján) ünneplem a születésnapomat, így természetes volt, hogy meglepem magam az összes csodával. 

Elöljáróban azt kell mondanom Skacok...a BASC csapata ismét kitett magáért. Imádtam a dobozokat!

Elsőként nézzük is meg a magyar YA dobozt és annak tartalmát. 

Ha esetleg még nem kaptad meg a dobozodat, de elkezdted olvasni az írásomat, akkor csak saját felelősségre folytasd tovább, a továbbiakban erősen spoileres tartalom fog következni. 

Az én dobozom tartalma:

- könyv: Sara Manning: Londonban bármi megtörténhet
- Buckingham - palota tea (Earl Grey)
- Abszol - út fürdősó
- 221 B  Baker Street gyertya (Earl Grey illat fa kanóccal)
- Cadbury csoki
- Telefonfülke könyvtámasz
- Lajhírek

És akkor lássunk is neki az értékelésnek....


Nagyon tetszik, hogy a Book a Sloth Club csapata ennyire figyel a vásárlók visszajelzéseire, és folyamatosan fejlődik. Mindig jobb és jobb dobozokat kapunk kézhez. Határozottan eljutottunk arra a szintre, hogy nem merek kihagyni egy hónapot sem,  félek, hogy lemaradok valami jóról. 😊 Ha pedig mégis megtörténik valami ilyesmi (mint a júniusi hónapban az angol dobozban a Princess karkötő...akkor szerencsére meg tudom rendelni a következő dobozhoz pluszban). 

📚 A könyv, Sara Manning: Londonban bármi megtörténhet című könyve. Első ránézésre (és amúgy másodikra is) nekem a decemberi dobozból a Csók New Yorkban könyvet juttatta eszembe. Ha csak egy kicsit is hasonlít arra a könyvre, akkor borítékolható, hogy valami kedves, aranyos, könnyed, tipikus romantikus filmes szösszenetet kapunk. Én nagyon kíváncsi vagyok rá. Jók az ilyen bájos történetek, mindig simogatják a lelkemet. Remélem ez is valami ilyesmi lesz majd. A könyv borítója nagyon tetszik amúgy, kifejezetten szépre sikeredett. 

📚 A Buckingham - palota csomagolásos tea egyszerű ámde nagyszerű ötlet volt a csapattól. Nekem nagyon bejött. Hihetetlenül jó az illata, nagyon jó lesz majd egy fáradt nap után bekuckózni a hideg estéken egy jó könyv és egy jó kis tea társaságában. Már alig várom. 


📚 Az Abszol-út fürdősó szerintem zseniális ötlet. Oda meg vissza vagyok tőle. Biztos ki fogom próbálni, nagyon imádom. Már nagyon hiányzott nekem a Harry Potter dolog a dobozokból, ezért reméltem, hogy a Londonos témához azért egy kicsit belecsempésznek majd belőle. (Itt szeretném megjegyezni, hogy kedves BASC csapat...a fele királyságomat odaadnám egy  Harry Potter Fandom dobozért, remélem terveztek majd ilyet is. ❤)

📚 A 221 B  Baker Street gyertya is remek ötlet volt, nagyon örülök neki. Mind a külseje, mind pedig az illata nekem nagyon bejön. Az egyetlen baj vele, hogy sajnálom meggyújtani. De a könyvespolcomnak remek dísze lesz az biztos, plusz majd jó lesz szagolgatni.

📚 A Cadbury csoki...te jó ég. Az egyik legfinomabb dolog, amit mostanában ettem. Nem fog sokáig kitartani, az tuti. 

📚 A telefonfülke könyvtámasz nagyon tetszik. Nagyon jó kis ikonikus Londonos elem. Nagyon jól néz ki, remek a színe, az idegen nyelvű könyveim mellett remekül fog majd mutatni a könyvespolcon. 

📚A Lajhírek is igazi kis csemege. A Prológus bloggerei készítették. Jó kis anyag lett szerintem.  Megcsináltam a tesztet is, kiderült, hogy én a Big Ben lennék. 😊


Összességében szerintem ez egy jól sikerült doboz volt. Nagyon tetszett minden eleme.  A BASC csapata megint nagyot alkotott. Nem győzöm elégszer hangsúlyozni, hogy mennyire sokat fejlődött a doboz a kezdetekhez képest.

Ismét csak azt tudom mondani, hogy kedves Book A Sloth Club...függőséget okozol. Lassan a fizetésem egy részét közvetlenül már nektek kellene utalni. 😊

Ha kíváncsiak vagytok az angol és a felnőtt doboz leírására kattintsatok a következő linkekre:
http://csakolvassblog.blogspot.com/2018/07/juliusi-book-sloth-club-angol-doboz.html
http://csakolvassblog.blogspot.com/2018/07/juliusi-book-sloth-club-felnott-doboz.html

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése