2019. május 8., szerda

Bubblebook - Megabubble - Westeros


Sziasztok!

Megígértem nektek, hogy részletes véleménnyel jövök a Bubblebook Trónok harca által inspirált Westeros nevű csomagról. 

A Trónok harca az utóbbi idők egyik legnépszerűbb, legsikeresebb fantasy alkotása és rengeteg rajongót tudhat maga mögött. A csavaros cselekményszálak, az izgalmas karakterek és a kiszámíthatatlanság miatt rengeteg ember imádja a sorozatot és a könyveket is. A jelenleg is futó utolsó évad miatt a rajongók hatalmas lázban égnek, így nem is jöhetett volna jobbkor a csomag. Zseniális húzás volt.



Azt már megszokhattuk, hogy a Bubblebook igazi minőségi munkát végez, szívvel és lélekkel készítik csomagjaikat. Az utóbbi év egyetlen és abszolút vezető magyar könyves dobozává léptek elő, és szerencsére nem törtek meg a nyomás hatására, hanem egyre jobb és jobb dobozokkal rukkolnak elő. A Westeros nevű doboz egy úgynevezett megabubble doboz volt, aminek legfontosabb ismérve, hogy nincsen benne könyv, viszont rengeteg, a sorozathoz köthető tárgy található meg benne. 
Ez eddig a harmadik ilyen jellegű doboz és azt kell mondjam, hogy nem csak hozta az eddigi dobozok szintjét, hanem rá is tett egy lapáttal.

A mi csomagunk tartalma:
- 3D kerámia bögre (Targaryen)
- Funko figura ( Cersei Lannister)
- Kézzel festett "Végtelen tél" vegán szappan
- Matricacsomag a házakkal és a Vastrónnal
- Az Éjjeli őrség esküje
- Könyvjelzőcsomag
- Éjkirály szójaviasz gyertya
- Fém kulcstartó (Stark)



Elöljáróban el kell mondjam, hogy a doboz nem az én tulajdonom, hanem Miklósé, hiszen nálunk ő a nagy Trónok harca fan. Amúgy képzeljétek, hogy a 8. évad hatására, és a nagy megabubble dobozos lelkesedés miatt kedvet kaptam a sorozathoz, és elkezdtem olvasni a könyvet. Ha lehetne azt hiszem, most újra elvenne feleségül. 😂

Na de térjünk vissza a dobozhoz.

A spoiler kártya mint mindig, most is gyönyörű. Egyszerűen imádom.

A bögre nagyon ötletes és hihetetlenül szép. Nagyon szép a sárkánytojás jellegű kidolgozás és Miklós kedvenc házához, a Targaryen házhoz köthető. Ez az egyik nagy favorit eleme a dobozból. 

A Cersei figurának igazából mindketten nagyon örültünk, mert nagyon szépen néz ki. Amúgy nem mondom, hogy Miklós utálja Cersei Lannister-t, de a sorozat legkegyetlenebb, legcsúnyább és legvéresebb halálát kívánja neki. 🙈



A szappan hihetetlenül szép és nagyszerű munka. Nekem ez az egyik kedvenc elemem a dobozból. Legszívesebben soha nem használnám el. Külön királyság, hogy a Stark-okhoz köthető, én pedig velük kezdtem el szimpatizálni.

A matricák nagyon jól néznek ki, én örülök, hogy belekerültek. Használni, felragasztani nem hiszem, hogy fogjuk őket, de kiraktuk a polcra, szóval jó kis dísz lett belőle.

Az Éjjeli Őrség esküje csodaszép. Imádom, hogy minden egyes megabubble dobozban található egy az adott témához köthető kreatív alkotás. A betűtípus, a pecsét, a szöveg...egyszerűen zseniális. Imádom, hogy ennyire kreatív a csapat.



A könyvjelzőcsomag nagyon szép, kettőt máris használatba vettünk. Miklós éppen a Tűz és vér című könyvet olvassa, szóval a Targaryen könyvjelző nála van, én pedig mivel elkezdtem a könyvsorozatot így a Stark-osat tettem magamévá. Egyébként külön pirospont a Tyrell könyvjelző, mert Miklós egyik nagy kedvence Margaery Tyrell volt.

A gyertyának remek az illata és nagyon jó lett a címkéje is. Nekem ez a második kedvenc elemem a dobozból. Eleve imádom a gyertyákat, szóval nálam ez az elem abszolút telitalálat. 

A Stark-os kulcstartó nagyon király, Miklós már fel is rakta a kulcscsomójára. 

Összességében szerintem ez egy igazán remek, tartalmas, igényes, ötletes és változatos doboz volt. Abszolút nem volt hiányérzetünk, nagyon jól összeállította a csapat.  Az elemek minősége kifogástalan. Nagyon örültünk neki, hogy többféle ház is képviseltette magát a csomagunkban, de azért fontos, hogy tudjátok, hogy: #teamtargaryen. 😊

Szeretném megköszönni a Bubblebook csapatának, hogy ismét ilyen nagyszerű csomagot alkottak és további sok sikert kívánok nekik. Minket megvettek kilóra...biztos rendszeres vásárlók maradunk továbbra is.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése