2019. július 7., vasárnap

Ezeket olvastam júniusban



Sziasztok!

Lezárult a június, így most leírom nektek, hogy mit is olvastam ebben a hónapban és röviden értékeltem is nektek a könyveket.

Ebben a hónapban 7 könyvet olvastam el. Én nagyon boldog vagyok emiatt a szám miatt, ráadásul molyon is elértem a 10 000 oldalas pecsétet. Az egyik legjobb dolog abban, hogy elkezdtem a könyves oldalamat, hogy sokkal többet olvasok, mint előtte. Mindig is imádtam olvasni, de valahogy mostanában háromszor annyi könyvet olvasok, mint régebben. (És vagy tízszer annyi könyvet veszek. 😂😂 De ez egy másik történet.) 5 könyvet olvastam hagyományos könyv formában, kettőt pedig az új hiperszuper ebook olvasómon. 

A júniusi könyvélményeim abszolút pozitívak. Mindegyik könyv igazán tetszett. Igyekeztem sokféle könyvet olvasni, ráadásul a Ti segítségetekkel ki is léptem a komfortzónámból. 

Igazából nehezen tudnék sorrendet állítani, mert mindegyiket egyformán szerettem, mindegyik remek olvasmány volt. Az egyik könyv azonban magasan kiemelkedett a többi közül, be kell vallanom, hogy nélkületek tuti nem olvastam volna el soha ezt a könyvet. Szóval igen...

A hónap könyve számomra: Liana Moriarty: Hatalmas kis hazugságok

Mindezek után pedig lássuk akkor röviden, hogy miket is olvastam májusban:

Jessica Townsend: Csudamíves - Morrigan Crow baljós öröksége

Morrigan Crow kalandjai abszolút a szívem csücskévé váltak, így már nagyon vártam a könyv folytatását. Alig vártam, hogy újra a Deukalión Hotelben legyek és találkozhassak a régi kedves szereplőkkel. A borító csodálatos, egyszerűen imádom. Nagyon passzol az első könyvhöz is, igazi ékkövei a polcomnak. A Csudamíves egy remek, csudálatos, egyedi történet, ami magába szippantja az olvasóját és nem ereszti el addig, amíg az utolsó betűt el nem olvassa. 

Séverine Vidal - Manu Causse: Bicebóca szívek

Ezt a könyvet nem is ismertem egészen addig, amíg Instagramon fel nem figyeltem rá.
„– Azt mondtam neki, hogy ezer okból lehet szeretni vagy tisztelni a fogyatékosokat, de csak azért semmiképpen sem, mert fogyatékosok. 
Tudom, hogy Lou meglátta a botomat. Így folytatom: 
– Lehetünk például viccesek, helyes srácok, konyhaművészek, jó fejek. De lehetünk síkhülyék is. Síkhülyék, mint bárki más. Se jobban, se kevésbé. Szóval megfelelő okból tiszteljen bennünket, igazgató úr. Na, hát ezt mondtam Flachardnak. Úgy nagy vonalakban.
Összességében ez az az idézet, ami miatt mindenkinek ajánlom, hogy olvassa el a könyvet. Ebben benne van minden. A történet kedves, bájos és tökéletesen emberi. A fogyatékosságról olyan természetesen és emberien ír, ami miatt tökéletes a fiatalok érzékenyítésére.

Alexandra Bracken: Sötét ​elmék

Azért olvastam el a könyvet, mert teljesen véletlenül belebotlottam a filmbe és kíváncsi lettem a könyvre is. Nekem nagyon bejött a történet, Liam, Dagi és Zu konkrétan a szívem csücske lett.. A történet meglepően jó volt. Kicsit zavart hogy a betegségről igen keveset tudtunk meg de, összeségében igazán tetszett. Már beszereztem a folytatásait is, alig várom, hogy folytassam.

Seanan McGuire: Mélybe ​ránt a Lápvilág

A Minden szív kaput nyit című könyv nem volt rossz, de nálam nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Kevésnek és kidolgozatlannak találtam. Úgy éreztem, hogy hiányzik valami a könyvből. Amikor megláttam a folytatását és az, hogy az egyik szereplőpáros történetét ismerjük meg, nagyon megörültem neki. Nagyon kellett az előzménytörténet, remélem a többi gyereket is megismerjük majd a későbbiekben.
Nagyon furcsa és megrázó volt olvasni a lányok történetét, borzalmas lehet ilyen érzelemmentes családban felnőni.
Bevallom ezt a könyvet sokkal jobban szerettem, szerintem valahogy kerekebb és kidogozottabb, mint a másik könyv. 

Liane Moriarty: Hatalmas kis hazugságok

Ez a könyv már nagyon régóta lapul a könyvespolcon, de valahogy soha nem jutottam el odáig, hogy elolvassam. A könyv témája, és műfaja abszolút nem az én világom, nem szerepelt a listámon. Az, hogy végül a kezembe vettem csakis nektek köszönhető, ti szavaztátok számomra, így ezzel léptem ki a komfortzónámból. Hihetetlenül hálás vagyok nektek. 

Nagyon szerettem ezt a könyvet. Lebilincselő, izgalmas és egyszerűen zseniális volt. Bár a történetet ismertem, de még így is tövig rágtam a körmöm, hogy mi is fog történni a könyvben. Az egyik legmeghatározóbb történet volt, amit mostanában olvastam. 

Throne ​of Glass – Üvegtrón

Tejóég! Egyszerűen imádtam a könyvet. A cselekmény, a karakterek…minden. Teljesen szerelmes lettem az egész történetbe. Általában nem szoktam szeretni a női karaktereket, de most ez sem jelentett problémát. Ez a könyv alapjáraton abszolút nem az én világom, engem mégis teljesen magával ragadott. Teljesen kikapcsolt, magával ragadott. Váratlanul hatott rám ez az egész, egyszerűen rákattantam. 

Rebecca Ross: A ​királynő felemelkedése

Ezt a könyvet egy kedves barátom ajánlotta. Ő imádta a történetet és én is kedvet kaptam hozzá. El kell mondanom, hogy én is csak hasonlóan tudok nyilatkozni a történetről. A szereplők és a cselekmény nagyon tetszett. Az írónő által megalkotott világ tetszetős, kellően izgalmas. Erős kezdést kapott a sorozat, kíváncsi vagyok mi fog kisülni belőle.
Mostanában teljesen odavagyok a fantasy könyvekért, teljesen ráfüggtem erre a sorozatra is. Már alig várom a folytatást.

Nos..ezek voltak az én június havi olvasmányaim, remélem nektek is remek történetekkel teli volt az előző hónapotok. Ha van kedvetek meséljetek róla kommentben! J

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése