2019. augusztus 7., szerda

Bubblebook - Megabubble - Marvel



Sziasztok!

Ma megkaptam a Bubblebook Marvel Univerzum által inspirált csodadobozát.  Arra gondoltam, hogy a bontás után azonnal meg is írom nektek a véleményemet a csomagról.

Azt már megszokhattuk, hogy a Bubblebook igazi minőségi munkát végez, szívvel és lélekkel készítik csomagjaikat. Az utóbbi év egyetlen és abszolút vezető magyar könyves dobozává léptek elő, és szerencsére nem törtek meg a nyomás hatására, hanem egyre jobb és jobb dobozokkal rukkolnak elő. A Marveles doboz egy úgynevezett megabubble doboz volt, aminek legfontosabb ismérve, hogy nincsen benne könyv, viszont rengeteg, az Univerzumhoz köthető tárgy található meg benne. 



Ez eddig a negyedik ilyen jellegű doboz és azt kell mondjam, hogy abszolút hozta az eddigi dobozok szintjét.

A mi csomagunk tartalma:
- Funko figura - Pókember
- Deadpool hőre változó bögre
- Pókember matricacsomag
- Funko kulcstartó – Pókember
- Marvel szuperhősök könyvjelzőcsomag
- Galaxis őrzői plüss figura
- Végtelen ékkő szappan
- Marvel szuperhősök retro egérpad

Elöljáróban el kell mondjam, hogy a doboz nem az én tulajdonom, hanem Miklósé, hiszen nálunk ő a nagy Marvel fan….viszont még én is teljesen oda meg vissza vagyok a csomag tartalmáért. Szerintem lelkesebben bontogattam, mint ő. Ezek után azt hiszem, hogy a jó Isten sem ment meg attól, hogy az összes Marvel filmet megnézesse velem.

Na de térjünk vissza a dobozhoz.

A spoiler kártya mint mindig, most is gyönyörű. Egyszerűen imádom. Hihetetlen minőségi munkát végez minden egyes alkalommal a csapat. Mindig azt hiszem, hogy ennél szebbet már nem tudnak csinálni…aztán rájövök, hogy de….nagyon de.

A Pókemberes Funko figuránál konkrétan felsikítottam. Pókember az egyik kedvenc szuperhősöm, hihetetlenül boldog vagyok, hogy ő került a mi dobozunkba. Miklós jobban örült volt Marvel Kapitánynak, de hát ez van…. Annyira jól néz ki ez a kis figura, hogy csak na. Nagyon örülök neki.

Deadpool a másik kedvenc Marvel karakterem. Na ez volt az a pont, amikor elgondolkodtam azon, hogy vajon kinek is gyártották ezt a dobozt… 😃 A bögre zseniális, nagyszerű ötlet. Imádom!



A Pókemberes matricacsomagnál már konkrétan az ölembe kaptam a dobozt és közöltem Miklóssal, hogy így járt….ez a doboz bizony az enyém. A matricák jól néznek ki, nagyon tetszenek. Jó ötlet volt ezt is beletenni a csomagba.

Az, hogy a Funko kulcstartó is Pókemberes…konkrétan a hab a tortán. Borzasztóan vicces, hogy ilyen csomagot kaptam. Én nagyon örülök neki, Miklós mosolya kevésbé őszinte. A kulcstartó egyik ismérve, hogy a meséhez köthető. Még nem néztem meg, de mindenképpen meg akarom lesni. Csak jót hallottam eddig róla, szóval egy szabad hétvégén tuti bejön a csőbe.

A könyvjelzőcsomag nagyon szép…. Thor, Vasember és Amerika Kapitány látható rajta.
Be kell vallanom, van egy kisebb mértékű könyvjelző kattanásom, szóval nálam ez az elem is abszolút telitalálat.

A galaxis őrzői plüss figura nagyon cuki. Azt a filmet is nagyon szeretem, szóval nagyon örültem ennek az elemnek is a dobozból.

A szappan hihetetlenül ötletes és nagyszerű munka. Miklósnak az egyik kedvenc eleme a dobozból. Mondjuk igazából eddig nincs szegénynek magasan a léc, kb csak nekem való dolgok voltak benne.

Az egérpad Miklós másik nagy kedvence a csomagból és konkrétan az egyetlen elem, amit megkap. Még jó, hogy ő vette meg magának a dobozt. 😁

Az eskü is zseniális, imádom a csapat kreativitását. Nagyon szép és igényesen kivitelezett munkat.


Összességében szerintem ez egy igazán remek, tartalmas, igényes, ötletes és változatos doboz volt. Abszolút nem volt hiányérzetünk, nagyon jól összeállította a csapat.  Bár Miklós vette magának, de 90%-ban sajnos le kell mondania az elemekről, lecsaptam nagyjából mindenre. Ilyen ez a házasélet… Legközelebb lehet, hogy kétszer is meggondolja, hogy mit vesz magának. 😂

Szeretném megköszönni a Bubblebook csapatának, hogy ismét ilyen nagyszerű csomagot alkottak és további sok sikert kívánok nekik. Minket megvettek kilóra...biztos rendszeres vásárlók maradunk továbbra is.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése