2019. augusztus 6., kedd

Ezeket olvastam júliusban







Sziasztok!


Lezárult a július, így most leírom nektek, hogy mit is olvastam ebben a hónapban és röviden értékeltem is nektek a könyveket.


Ebben a hónapban is 7 könyvet sikerült elolvasni.  Már az előző összegző bejegyzésemben is leírtam nektek, de annyira boldog vagyok, hogy mostanában ilyen sokat tudok olvasni. Abszolút igaz az a mondás, hogy mindenkinek arra van ideje, amire szán. Mostanában tudatosan figyelek arra, hogy minél többet és szélesebb körben olvassak. Hihetetlenül jó érzés ez nekem.  Lassan amúgy szükségem lenne egy szponzorra, aki finanszírozza az olvasásaimat. 😂 


A júliusi könyvélményeim abszolút pozitívak. Mindegyik könyv nagyon tetszett. 


Igazából nehezen tudnék sorrendet állítani, mert mindegyiket egyformán szerettem, mindegyik remek olvasmány volt. Két könyv azonban magasan kiemelkedett a többi közül. Az egyik A szolgálólány meséje. Sokan ismeritek a könyvet és talán még ennél is többen a sorozatot. Zseniális, sokkoló, igazi remekmű. Mivel azonban ez egy ismertebb történet, így arra a nehéz döntésre jutottam, hogy egy másik könyvet választok a hónap könyvének. Ez pedig nem más, mint.....


A hónap könyve számomra: Gail Honeyman: Eleanor Oliphant, köszöni jól van


Mindezek után pedig lássuk akkor röviden, hogy miket is olvastam júliusban:


Margaret Atwood: A szolgálólány meséje 


El kell mondanom, hogy ez a könyv a lelkem mélyéig hatolt. Megdöbbentett, sokkolt és teljesen szétestem tőle. Fontos könyv, amit mindenkinek olvasnia kell! Azoknak a nőknek, akik számára fontos az egyenjogúság és azoknak a férfiaknak, akik tisztelik a nőket. Azoknak, akik azt gondolják, hogy a nőnek a tűzhely mellett van a helye, de azoknak is, akik csak úgy élnek bele a nagyvilágba és nem foglalkoznak senkivel és semmivel magukon kívül. Azoknak, akik szerint a nő életének egyetlen értelme, ha gyermek(ek)nek ad életet, és azoknak is, akik elhatározták, hogy soha nem akarnak gyermeket szülni.


Sarah J. Maas: Crown of Midnight – Éjkorona


Tejóég! Egyszerűen imádtam ezt a könyvet is. A cselekmény, a karakterek…minden. Egyszerűen oda meg vissza voltam az egészért. A folytatás is elvarázsolt, imádom Celaena karakterét...ez azért meglepő, mert ugye nem szoktam szeretni a női karaktereket, de most ez sem jelentett problémát. Váratlanul hatott rám ez az egész, egyszerűen rákattantam. Imádom! Alig várom, hogy folytassam a sorozatot. 


R. Kelényi Angelika: Barcelona, Barcelona


Bevallom nektek ezt a könyvet csak azért vettem meg és csak azért olvastam el, mert Barcelonában játszódik a történet. Ez azért fontos, mert idén ott nyaraltam. Egy álmom vált valóra ezzel az úttal. 💓😊 A kötet igazi ráhangolódós olvasmány volt, az odavezető úton olvastam. 

Rájöttem, hogy a csajos könyvek is kilépést jelentenek a komfortzónámból. 

Ez a történet egy igazi nyári, könnyed, csajos, strandolós olvasmány. Igazán kellemes kikapcsolódást jelentett. A karakterek és a sztori kicsit egyszerű, de nem is igazán vártam tőle világrengető gondolatokat. Nagyon tetszett, hogy a könyvben sok tipikus spanyol étel került megemlítésre, így tudtam, hogy mit is akarok kipróbálni. 😊 Ha szeretitek az ilyen jellegű köteteket, mindenképpen olvassátok el. 


Gail Honeyman: Eleanor Oliphant, köszöni jól van


Ez a könyv hatalmas meglepetés volt számomra. Tudtam, hogy nem lesz egy habkönnyű olvasmány, de a történet mélysége még így is meglepett. Teljesen a hatása alá kerültem. Kimondhatatlanul szerettem a könyvet. A kötet hatalmas kedvenc lett, nem véletlenül választottam a hónap könyvének. Mindenképpen ajánlom nektek!

Victoria Schwab: Egy kegyetlen dal


Mindig rájövök arra, hogy nem kellene nekem értékeléseket olvasni. Helén ajánlotta nekem ezt történetet és most sem csalódtam az ajánlásában. Nagyon tetszett! Izgalmas, letehetetlen olvasmány. az alapötlet izgalmas és érdekes, remek disztópikus világot hozott létre az írónő. A karakterek abszolút szerethetőek, a cselekmény pörgős. Egy másodpercig sem  unatkoztam az olvasás közben, alig várom, hogy sorra kerüljön a folytatás. Ha még nem ismeritek a sorozatot, vagy még nem olvastátok el a könyvet mindenképpen szerezzétek be, nem fogtok csalódni!


Beth O'Leary: Az ágybérlő


Nagyon ritka, hogy egy romantikus könyvbe elsőre beleszeretek a fülszöveg alapján. Az ágybérlő pontosan ilyen volt. Azonnal tudtam, hogy tökéletes nyári olvasmány lesz és nagyszerű választás a spanyol tengerpartra. 

Igazság szerint nem vártam semmit ettől a könyvtől, csak valami kis vidám és könnyed olvasmányt szerettem volna magammal vinni a nyaralásra. Nagyon örülök annak, hogy nemcsak megugrotta az elvárásaimat, hanem magasan túl is szárnyalta azt. Könnyen és gyorsan olvasható könyv. Egyrészről rendkívül szórakoztató, másrészről pedig kellően komoly témákat is feszeget az írónő. Nagyszerű olvasmány, amit bátran ajánlok mindenki figyelmébe. 


John Corey Whaley: Nagyon logikátlan barátság


A Nagyon logikátlan barátság egy nagyon kedves és bájos történet a barátság erejéről és arról, hogy milyen fontosak lehetnek az emberi kapcsolatok az életben. Nagyon szeretem azokat a történeteket, amelyben egy mentális betegség kerül az előtérbe. A könyv különösen érdekes, ám néha nyomasztó betekintést nyújtott egy agorafóbiás fiú életébe. A karakterek helyesek voltak, a történet pedig hála az égnek egyáltalán nem volt annyira klisés. Nekem nagyon tetszett, bátran ajánlom mindenkinek!


Nos..ezek voltak az én július havi olvasmányaim, remélem nektek is remek történetekkel teli volt az előző hónapotok. További jó pihenést és nyarat kívánok nektek! Ha van kedvetek meséljetek kommentben a júliusi könyvélményeitekről!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése