2022. január 12., szerda

Ashley Elston: 10 ​vakrandi, hogy megtaláld a nagy Őt + Nyereményjáték

Sziasztok!

A Maxim Kiadó gondozásában jelent meg Ashley Elston 10 ​vakrandi, hogy megtaláld a nagy Őt c. könyve tavaly év végén. A szívmelengető történetben a 17 éves, szakításon túlesett Sophie-nak a családtagjai szerveznek 10 vakrandit a karácsonyi körüli napokban, hogy jobban érezze magát. A randik alkalmával a lánynak nemcsak arra nyílik lehetősége, hogy magát ismerje meg jobban, hanem családjával is újra szoros kapcsolatot alakíthat ki. Ha felkeltettük érdeklődéseteket, tartsatok velünk, és játsszatok a kiadó által felajánlott példányért.

Egy ​összetört szív, tíz vakrandi és egy kész bolondokháza! A tizenhét éves Sophie már alig várja, hogy az idei karácsonyt a barátjával, Griffinnel töltse édes kettesben, ám egy buliban fültanúja lesz annak, hogy a fiú szünetet szeretne tartani a kapcsolatukban. A lány szakít vele, majd autóba ül, és meg sem áll Shreveportig, hogy a karácsonyt az olasz-amerikai családja körében töltse, mialatt a szülei az anyai örömök elé néző nővérét látogatják meg. Miután Sophie beszámol a történtekről a nagymamájának, Nonna kitalálja, hogy elküldi őt tíz vakrandira, és ezeket más-más családtag szervezi meg neki. Köztük a drágalátos unokatestvére, Sara, aki egy zártkörű földalatti partiba küldi el Sophie-t egy nagyon helyes sráccal. Vagy éppen az őrült nagynénje, Patrice, aki iskolai betlehemezésben szán főszerepet neki egy síró kisbabával a karjában, ráadásul egy olyan fiú oldalán, aki a válláig ér. Amikor Griffin váratlanul felbukkan, hogy egy újabb esélyt kérjen, Sophie csak jobban összezavarodik. Merthogy talán, de tényleg csak talán gyengéd érzelmeket ébresztett benne valaki… Valaki, aki határozottan nem szabad.
Lehet, hogy ez lesz Sophie legrosszabb karácsonyi szünete? Vagy talán mégsem?

Bevallok Nektek valamit, a romkomok a gyengéim, abszolút a guilty pleasure kategória nálam, egyszerűen imádom őket nézni. Ezek azok a típusú filmek, amiket a lányok nem azért néznek, mert komoly filmesztétikai és filmművészeti értékeket várnak az alkotástól, hanem egyszerűen csak simogatja az ember lelkét a történet. Mióta aktív Netflix felhasználó lettem teljesen új dimenziók nyíltak meg előttem. Néha jól esik csak úgy bekuckózni a Stitch-es takarómmal a kanapén és elindítani egy kedves kis romantikust. Nem mondom, hogy Miklós mosolya ilyenkor őszinte, de hát ez van, néha kell az ilyen is. A karácsonyi időszakban ez a rajongásom teljesen új szintre emelkedik, mert élek-halok a karácsonyi romantikus történetekért, valahogy mindig melegséggel és boldogsággal töltik el a kis szívemet. Amikor megláttam Ashley Elston regényének fülszövegét, azonnal beleszerettem, tudtam, hogy nekem ezt a kötetet egyszerűen muszáj elolvasnom. Általában a nehéz témájú könyveket részesítem előnyben, de néha kibújik a rózsaszín királylányos énem, és valami kedves, aranyos romantikus történetre vágyom. Régóta megfogadtam, hogy minden karácsonykor időt szánok az ünnepi történetekre is, így ezt a regényt is két ünnep között olvastam el. Bevallom, kicsit féltem, mert mire sorra kerítettem a 10 ​vakrandi, hogy megtaláld a nagy Őt című könyvet túlvoltam az idei évem legnagyobb csalódásán, amit egy karácsonyi történetnek csúfolt rettenet okozott. Nagyon szerettem volna végre egy jó kis karis sztorit olvasni, mert az a másik könyv nagyon lehozott az életről és igazán nehezen hevertem ki a dolgot. Féltem, hogy ennél a kötetnél sem lesz máshogy és izgatottsággal vegyes aggodalommal nyitottam ki a könyvet. Na de nem is húzom tovább a mézesmadzagot előttetek és kimondom kerek perec, hogy minden félelmem alaptalannak bizonyult. Ashley Elston regénye egy végtelenül bájos, kedves és szerethető olvasmány, az olvasás minden másodpercét imádtam. Az egyik legjobb romantikus írás volt, amit mostanában olvastam, engem teljesen levett a lábamról. 

A történet szerint a tizenhét éves Sophie már alig várja, hogy az idei karácsonyt a barátjával, Griffinnel töltse édes kettesben, ám egy buliban fültanúja lesz annak, hogy a fiú szünetet szeretne tartani a kapcsolatukban. A lány szakít vele, majd autóba ül, és meg sem áll Shreveportig, hogy a karácsonyt az olasz-amerikai családja körében töltse, mialatt a szülei az anyai örömök elé néző nővérét látogatják meg, akinek a várandóssága sajnos nem éppen leányálom. Az ott töltött idő, azonban nem várt fordulatot vesz. A lány kicsit sem szolid, de cserébe rendkívül hangos és mindenlébenkanál családja úgy dönt, hogy nem engedik búslakodni őt, az ott töltött idő alatt 10 vakrandit szerveznek neki, hogy kicsit elfelejtkezzen a szakításról. Minden egyes randevút más és más családtag szervez, ahogy haladunk előre a történetben, úgy lesz mindenki egyre izgatottabb és lelkesebb. Mindenki szeretne a másikon túllicitálni, no meg persze a családi chat csoportos fogadások is szép lassan felszínre törnek. Egyre őrültebbnek tűnik az egész család, de semmiképpen sem ijesztő, inkább olyan bájosan szerethető módon. Az olvasás alatt mi is azt érezzük, hogy bárcsak ismerhetnénk őket és bárcsak részesei lehetnénk ennek az egész őrületnek. 

A történet előrehaladtával szép lassan kibontakozik előttünk az is, hogy a családnak miért is olyan fontos, hogy Sophie kiemelten jól érezze magát náluk. A fiatal lány az elmúlt időszakban nagyon elhanyagolt mindenkit, csupán az iskolai barátaival és Griffinnel foglalkozott, ritkán látogatta meg őket. Gyerekkori barátaival (két unokatestvérével és a szomszéd sráccal) sem tartotta már a kapcsolatot, pedig régen mindenki úgy hívta őket, hogy a Fantasztikus Négyes. Elválaszthatatlannak tűntek, de aztán ahogy nőttek, úgy lett egyre mélyebb az árok közöttük. Az új helyzet és a lány szívfájdalma azonban ismét közelebb hozta Sophiet a családjához és szép lassan rájön arra, hogy az elmúlt években sokkal több mindent veszített el, mint azt ahogy eddig gondolta. A 10 vakrandi alatt nem csak a kedve lesz jobb, hanem a családjához fűződő viszonya is erősebbé válik. 

És ha már a randiknál tartunk. Hogy én mennyire szerettem mindegyiket, a maga módján mindegyik igazán emlékezetes volt. Néhány találkozó remekül sikerült, de persze olyanok is akadnak, melyek a katasztrofálisnál is katasztrofálisabbak voltak. Rengeteget nevettem és mosolyogtam olvasás közben, egyszerűen imádtam a regény koncepcióját. Persze megvolt a titkos favoritom is, a történet előrehaladtával egyre jobban drukkoltam egy bizonyos karakternek...ezt azonban nem fejteném ki, nehogy véletlenül elszóljam magam, csupán annyit mondok, hogy nagyon örültem a végkifejletnek. :)

A karakterek nagyon szerethetők, Nonna, de az egész család úgy ahogy van a szívem kuglófjának egyetlen szem mazsolájává vált. Nagyon megszerettem mindenkit. A kedvencem mégis a Fantasztikus Négyes volt (Sohpie, Olivia, Charlie és Wes). Szerettem ahogy újra összeállt a csapat és szívmelengető volt látni, hogy mennyire szívükön viselek Sophie sorsát. A másik nagy kedvencem, Margot volt, aki csupán online lehetett részese az egész kalandnak, a veszélyeztetett terhessége miatt. Az üzenetváltásaik viccesek voltak, ráadásul imádtam, hogy még ha csak távolról is, de mennyire kivette ő is a részét a mókából. Persze nem kellett noszogatni a többieket, mindenki lelkesen posztolt kínosabbnál kínosabb képeket a találkozókról, de persze a vicces és jó pillanatokat is megörökítették számára. 

A borítót egyszerűen imádom, nekem nagyon tetszik ez a minimalista rózsaszín cukiság, tökéletesen passzol a regényhez. 

Az egész történetet egy varázslatos karácsonyi őrület lengi körül, a hangulata csillagos ötös, egyszerűen letehetetlen volt számomra. Ha valami szerethető, bájos, romantikus történetre vágysz, akkor semmiképpen se hagyd ki, csak ajánlani tudom mindenkinek. 

Értékelés: 5/5

Ha az értékelés után úgy érzed, hogy ennek a könyvnek helye van a polcodon, akkor ITT tudod megrendelni. 



Nyereményjáték

Mostani játékunkban karácsonyi, romantikus ifjúsági könyvekből idézünk minden állomáson. A feladat, hogy megfejtsétek, mely könyvből származik az idézet, és beírjátok a könyv szerzőjét és címét a Rafflecopter doboz megfelelő sorába.
Ne feledjétek, a beírt válaszokon már nem áll módunkban javítani. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.

IDÉZET

“– Az emberek úgyis azt fogják gondolni, ami jólesik nekik. És nekem ezt el kell fogadnom – mondja. – Harcolhatok ellene, de nincs értelme, és csak kimerülök. Megsértődhetek és szenvedhetek, de az sem tesz jót. Vagy gondolhatok az egészre úgy, hogy az ő bajuk, ha kizárnak az életükből.”

a Rafflecopter giveaway

Állomások

01.12. Csak olvass!
01.14. Sorok között
01.16. Dreamworld

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése