2024. szeptember 25., szerda

Fanartok az Egy sötét ablak című regényhez + Nyereményjáték

Sziasztok!


Sötét hangulatú fantasy-t keresel az őszi időszakra? Vess egy pillantást Rachel Gillig könyvére! Az Egy sötét ablakban fenyegető mágiáról, lázadókról és egy olyan fiatal lányról olvashatsz, akiben egy valóságos szörnyeteg lakozik. A Lidérc kilencéves kora óta osztozik a tudatán, és Elspeth azóta keresi a módszert, amellyel megszabadulhat tőle. A regény a Könyvmolyképző gondozásában jelent meg idén szeptemberben, és nálunk most nyerhetsz is belőle egy példányt.

Elspeth Spindle biztonságra vágyik a kísérteties, ködös királyságban, ahol él. Ám ehhez a puszta szerencsénél többre van szüksége… A Lidérc – ahogyan Elspeth hívja – egy szeszélyes, ősi szellem, aki a fejében lakozik. Védelmezi a lányt, és megőrzi a titkait. Azonban mindennek megvan az ára, a varázserőnek különösen. Amikor Elspeth az erdőben összetalálkozik egy rejtélyes útonállóval, az élete drámai fordulatot vesz. Csatlakozik egy csoporthoz, amelynek célja, hogy megtisztítsák Blundert a sötét mágiától, amihez össze kell gyűjteniük a Gondviselés tizenkét kártyáját. És hogy ki az útonálló? A király unokaöccse, Blunder legveszélyesebb embereinek parancsnoka, a magas, sötét hajú és piszkosul jóképű Ravyn Yew, a felségáruló. A tét egyre nő, akárcsak Elspeth és Ravyn egymás iránt érzett vonzalma. A lánynak pedig lassan szembe kell néznie a legsötétebb titkával: a Lidérc egyre nagyobb befolyást szerez az elméje felett, és talán nem is lesz képes megállítani őt…

Azt már tudjátok, hogy az Egy sötét ablak című kötet az idei évem egyik nagy meglepetése. Nagyon szerettem ezt a történetet, teljesen levett a lábamról és magához bilincselt. Nem számítottam rá, hogy ennyire pozitív élmény lesz, az évem egyik kiemelkedő olvasmánya volt. Nagyszerű bekuckózós, őszies regény, mely gótikus hangulatával biztosan titeket is megnyer magának. Mivel ennyire szerettem a regényt, sokat gondolkodtam azon, hogy milyen extra tartalommal rukkoljak elő nektek. Végül arra jutottam, hogy hozok néhány fanartot, hátha ezek is hozzájárulnak ahhoz, hogy meghozzam a kedvetek az olvasáshoz. Remélem tetszenek majd. 

1. A szerző oldalán találtam néhány karakterkártyát, melyek szerintem tökéletesen passzolnak a szereplőkhöz. Nekem nagyon tetszik az összes. 








2. A következő képek mindegyik más és más művész munkáját dicséri. A képre kattintva megtaláljátok mindenki oldalát majd. 








3. Ami nekem nagyon tetszik még, és gondoltam megmutatom nektek, azok a FairyLoot tarot kártyák. A dobozban minden hónapban érkezik 2 kártya, a szereplők pedig a következő módon jelentek meg:


4. Az olvasás közben végig azon gondolkodtam, hogy mennyire jó lenne, ha egy művész készítene egy igazán szép Gondviselés kártya csomagot. Szerencsére sokáig nem kellett azon gondolkodnom, hogy vajon milyen lehet egy ilyen szett, az Etsyn többet is találtam. Mutatom is a kedvencemet: 




Nos én ezeket a képeket gondoltam megmutatni Nektek. Én nem is tudnék kedvencet választani, az összeset imádom. Óriási munka lehet ilyeneket alkotni, ezért látatlanban is le a kalappal az összes művész előtt. 

Ha a bejegyzés után úgy érzed, hogy ennek a könyvnek helye van a polcodon, akkor ITT tudod megrendelni. ITT pedig bele is olvashatsz a történetbe. 

                                          

Nyereményjáték

A játékunkban híres gótikus stílusú regények szereplőinek nevét rejtettük anagrammák mögé. A feladatotok, hogy feloldjátok az anagrammát és a Rafflecopter megfelelő helyére a könyv címét írjátok, amelyben az adott karakter szerepel. Ne aggódjatok, többnyire főszereplők neveit rejtik az anagrammák, illetve segítségként a nevek kezdőbetűit nagybetűk jelölik.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

ANAGRAMMA
araD riyGno
a Rafflecopter giveaway

Állomáslista

09.19. Readinspo (extra: idézetek)
09.21. Readinspo
09.23. Csak olvass!
09.25. Csak olvass! (extra: fanartok)
09.27. Fanni's Library 
09.30. Könyv és más
10.01. Dreamworld

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése