2018. január 22., hétfő

Januári Book A Sloth Club doboz - Fantasy hősnők


A mai napon  a Book A Sloth Club könyves dobozról írok nektek, ugyanis a múlt hét folyamán hozzám is megérkezett a legújabb, januári csomag.  Remélhetőleg mindenki megkapta már a dobozát és ebben a hónapban senkit nem viccelt meg a posta. J

A januári doboz témája a Fantasy hősnők volt, kíváncsian vártam, mit rejt majd a doboz.
Igazából én soha nem szoktam azon gondolkodni, hogy vajon mi lesz a doboz tartalma, illetve milyen könyv jár majd hozzá, azért rám mindig minden a meglepetés erejével hat. J

Az én dobozom tartalma tételesen:
  • ·         Alwyn Hamilton – A homok leánya
  • ·         Alwyn Hamilton személyes üzenete
  • ·         2018-as Book A Sloth Club-os mágneses naptár
  • ·         Funko Pop kulcstartó (Daenerys)
  • ·         A homok leánya könyvhöz kézműves könyvjelző
  • ·         Hermione FanArt
  • ·         Hősnős matricák (Nyx és Lila Bard)
  • ·         Jegyzetfüzet a Trónok harca hősnőkkel
  • ·         Vászontáska „Just one more chapter” felirattal

És akkor lássunk is neki az értékelésnek!

📚A meglepetéskönyv Alwyan Hamilton: A homok leánya. Őszintén szólva én semmit nem hallottam a könyvről, és biztos, hogy nem vettem volna meg magamtól. Ez nem feltétlenül baj…szeretem, hogy ha egy könyv kimozdít a komfortzónámból. Emellett elhatároztam, hogy igyekszem a lehető legszélesebb körben olvasni, így kifejezetten örülök neki, hogy megint valami olyan könyvet kaptam, amire nem számítottam. Szóval kíváncsi vagyok most már nagyon rá.

📚Alwyn Hamilton személyes üzenete kedves gesztus, igazából komoly érzelmi kötődés nem fűz ehhez az üzenethez.

📚 A 2018-as Book a Sloth Club naptár nekem nagyon tetszett. Rögtön ki is raktam a hűtőre. Tetszik, hogy minden hónapban belecsempésznek egy kis saját márkás apróságot.

📚A Funko Pop kulcstartót én nagyon vártam. Örültem neki, hogy végre nekem is lehet ilyenem. Akkor amikor megláttam, hogy Daeneryst kaptam…nos…a mosolyom nem volt teljesen őszinte. Tudni kell rólam, hogy nem nézem (néztem), nem olvasom (olvastam) a Trónok harcát és ezen a tényen nem áll módomban egyhamar változtatni. Azonban a párom teljesen totális lelkesedésben tört ki Daenerys láttán, neki ő a kedvence. Úgyhogy jippijájjé…a kulcstarónak meglett a gazdája.

📚A kézműves könyvjelző nekem tulajdonképpen semmi extra, de örülök, hogy a külföldi könyv borítója inspirálta. Így sokkal szebb. Tuti ezt fogom használni a könyvhöz.

📚A HermioneFanArt képeslap szerintem hihetetlenül szép lett. Imádtam a Harry Potter sorozatot, és Hermione volt mindig is a kedvencem. Úgyhogy tuti a falon van a helye az íróasztalom felett. J

📚A hősnős matricákkal őszintén szólva nem tudtam mit kezdeni. Lövésem sem volt, hogy kik azok és a zárójeles névleírás sem segített rajtam semmit.

📚A Trónok harcás füzet szerintem alapjáraton nagyon jó ötlet volt. Kicsit lehetett volna kevésbé pixeles a kép és lehetett volna kicsit igényesebb és minőségibb a füzet kivitelezése. Kicsit homemade szaga volt az egésznek. De sebaj…a párom már ezt is lenyúlta a dobozból. J

📚A vászontáska az én abszolút kedvencem az egész dobozból! Nagyon tetszik a felirat rajta és az is, hogy rövid a füle. Mióta megkaptam a dobozt a táskám állandó lakójává vált. Egyszerűen telitalálat volt nekem.

Összességében azt mondanám, hogy a doboznak voltak nagyon jó ötletei, de sajnos nem sikerült mindent tökéletesen kivitelezni. Csalódni abszolút nem csalódtam a dobozban, hiszen elég sok embert igényét szeretnék kielégíteni és borzasztóan kicsi az esélye annak, hogy mindig tetszik majd mindenkinek minden. Alapjáraton a Trónok harca nagyon jó ötlet volt, mert elég nagy tömegeket mozgat meg a sorozat, de sajnos nálam nem volt telitalálat. (Ellenben a párom, aki imádta a doboznak ezt a vonalát. ) Én jobban örültem volna annak, ha több Harry Potteres téma van a dobozban. (Mondjuk a két random matrica helyett két Harry Potteres matrcina)
Az előző dobozból nagyon szerettem a gyertyát, sajnáltam, hogy most ebben a dobozban nem volt. De ez nem olyan nagy gond, unalmas lenne, ha mindig ugyanazok a dolgok lennének elrejtve a dobozban. Én már megrendeltem a februári dobozt. Kíváncsian várom, hogy mivel fog majd meglepni a BASC csapata. J


Nektek mi volt a kedvencetek a dobozból? Mi az ami egyáltalán nem tetszett? Írjátok meg kommentben! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése