2018. március 8., csütörtök

Márciusi Book A Sloth Club - Angol doboz - Welcome to Wonderland


A mai napon  a Book A Sloth Club angol könyves dobozáról írok nektek.  Az előző hónapban nem rendeltem, meg az angol dobozt (amit amúgy azóta is nagyon bánok), így most teljesen biztos voltam abban, hogy ezzel a témával tuti kipróbálom az angol dobozt is. És milyen jól tettem. :)

Ez a doboz nekem nagyon-nagyon tetszett. Minden egyes eleme, a könyvtől az apró kis meglepetésekig egytől-egyig betaláltak nálam.

Ha esetleg még nem kaptad meg a dobozodat, de elkezdted olvasni az írásomat, akkor csak saját felelősségre folytasd tovább, a továbbiakban erősen spoileres tartalom fog következni. :)

Az én dobozom tartalma:

- könyv: Melissa Albert: The Hazel Wood
- "Drink Me" - Alice Csodaországban tea (Angol tea)
- "Eat Me" - Alice Csodaországban ehető kártya
- Kulcs az ajtóhoz  - egy kisebb és egy kicsit nagyobb kulcs charm
- álomfogó ( Linda kreatív kuckója)
- "We are all mad here" nyaklánc
- Alice képeslap
- színesceruzák
- felnőtt színező


És akkor lássunk is neki az értékelésnek....

📚A könyv nálam abszolút telitalálat volt. Láttam már interneten a könyvet, olvastam már arról, hogy miről fog szólni...és bevallom titokban reménykedtem, hogy ez a könyv lesz benne. Már alig várom, hogy elolvashassam. A borítója pedig lássuk be, egyszerűen csodálatos!

📚A tea szerintem nagyszerű ötlet volt. A doboza nagyon különleges, Alice tematikájú. Szeretem az olyan kis dobozkákat, amiket a későbbiekben is lehet majd használni. Nagyon mutatós, tuti fogok benne tárolni majd valamit. Azt hiszem, hogy tökéletes lesz egy bekuckózás hétvégi olvasós napra, amikor csak egy jó könyvre, és egy jó forró teára van szüksége az embernek. A doboznak hála egyikben sem szenvedek majd hiányt. :)

📚 A kártyák nagyon szépek. Attól, hogy ezek a kártyák ehetők...én bevallom eldobtam az agyam. Nagyon meglepődtem rajta. Hihetetlenül kreatív ötlet. Az biztos, hogy egy darabig nem eszem meg. Egyszerűen kár lenne értük. 

📚A kulcsok nagyon szépen kidolgozottak. Biztos, hogy szépen fognak mutatni láncokon, vagy egyéb kreatív projekteken. 

📚 Az álomfogó nekem az egyik kedvenc elemem a dobozban. Képzeljétek, nekem egyáltalán nem volt még álomfogóm, szóval tuti helye van az éjjeliszekrényemen. Ha tetszik nektek is lessétek meg Linda kreatív kuckóját, ő készítette a dobozba ezt a szépséget (https://www.facebook.com/lindakreativkuckoja/).Szebbnél szebb dolgokat találhattok nála, bátran ajánlom nektek.

📚 A nyaklánc is szerintem remekül néz ki. Szeretem az ilyen jellegű ékszereket, szóval nálam ez is abszolút telitalálat volt. Biztos, hogy sokat fogom majd hordani.

📚 A képeslap egyszerűen nagyszerű. Nagyon tetszik, hogy egyáltalán nem hivalkodó, nem színes, nem giccses. Lassan ki kellene találnom, hogy mit kezdjek a BASC-os képeslapokkal és képekkel, mert mindegyik nagyon jól néz ki. :)

📚 A színezőről és a színes ceruzákról egy bekezdésben írnék. Nagyon szeretem a felnőtt színezőket, szóval én ennek is nagyon örültem. A képek könnyen színezhetőek és szerintem nagyon szépek. Külön kiemelném, hogy a lapok hátulja fekete, így ha esetleg valaki filccel szeretne színezni tuti nem fog átütni a másik oldalon. A ceruzák nagyon szép színűek, 20 darabos, így a legtöbb szín megtalálható benne. Ha egy mozgalmas nap után hazajövök és nincs semmihez kedvem csak szeretném kiüríteni az agyam és nem csinálni semmit egyszerűen tökéletes lesz majd a színezés. :)

Összességében szerintem ez egy nagyon jól sikerült doboz volt. Nekem minden egyes eleme hihetetlenül tetszett. Biztos vagyok benne, hogy a következő angol dobozt is meg fogom rendelni. Azt kell, hogy mondjam a BASC csapata megint nagyot alkotott. Egyszerűen hihetetlen számomra, hogy mennyire figyelnek a a vásárlóikra, mennyire igyekeznek mindent a vásárlóik igényeihez alakítani. Tetszik, hogy folyamatosan párbeszédet folytatnak velünk és meghallgatják az ötleteinket. Sokat fejlődött a csapat,  hónapról hónapra jobb és jobb dobozokkal rukkolnak elő. Kíváncsian várom a folytatást, én tuti megveszem az áprilisi dobozokat is. Nem tudom, hogy mondták-e már nekik...de kedves Book A Sloth Club...függőséget okozol. :)












0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése