2019. június 19., szerda

Hálanapló



Nem lehetek elég hálás azért, hogy a kezembe került ez a könyv. Egyszerűen csodás minden tekintetben. Mikor megláttam a csomagban, amit az Édesvíz Kiadótól kaptam, egyszerűen elállt a szavam. Már nagyon régóta szemeztem vele, hihetetlenül örültem neki.

Ez a sokoldalú napló meditációkkal, idézetekkel, ötletekkel és játékos feladatokkal tárja fel az olvasója előtt az élet naposabb oldalát! A gyakorlatok elvégzésével a pozitív gondolkodást beépíthetjük a napi rutinba, növelhetjük az öntudatosságot, és inspirálhatjuk kreatív énünk kibontakozását.


Bevallom nektek, hihetetlenül szorongó típus vagyok, igazából mindig aggódok valami miatt. Nagyon jó vagyok abban, hogy másokat megnyugtassak, és pozitív gondolkodásra sarkalljak, de ha saját magamról van szó, egyszerűen szétesek. Nem tudok pozitívan gondolkodni és valahogy mindig a legrosszabbat feltételezem. Nagyon sok negatív tapasztalat ért már engem az emberi kapcsolatok terén, így nehezen kötök szoros kapcsolatokat, és ha sikerül kialakítanom egy ilyen kapcsolatot, akkor állandóan azon aggódom, hogy valami tönkre megy és én újra egyedül maradok.


Úgy éreztem, hogy jobbkor nem is jöhetett volna ez a könyv. Nem is olyan régen ismét egy hatalmasat csalódtam egy barátomban, amiről majd egy másik könyv kapcsán részletesen mesélek nektek. A lényeg az, hogy mindezek hatására, egyszerűen újra nagyon negatív lettem. A könyvet lapozgatva erőt vettem magamon és igyekeztem ráhangolódni a pozitív gondolkodásra és az öntudatosságra


Ez a kiadvány egyszerűen csodás, minden alkalommal öröm kézbe venni. Be kell ismernem, hogy amikor megláttam ezt a naplót, akkor először a kinézetébe szerettem bele. Annyira szép, hogy még ránézni és nagyszerű.


Nagyon közhelyes amúgy, de a rohanó mindennapok során tényleg nem vesszük észre, hogy mennyi apróságért lehetünk hálásak. Egy mosoly, egy csodás barát, egy kedves gesztus a boltban…annyi minden van ezen a világon, ami miatt hálásak lehetünk a sorsnak. Ez a kis kötet, segít rendszerezni gondolatainkat és ezáltal jobban megismerhetjük önmagunkat.


A képek és a feladatok nagyon tetszenek, szinte mindenhova kitaláltam már, hogy mit szeretnék írni, csak még nem volt bátorságam papírra vetni a gondolataimat. Egyszerűen imádom lapozgatni a könyvet. Nagyjából minden nap a kezembe veszem, nézegetem a képeket és a feladatokat és azon morfondírozok, hogy most mit is írnék az adott lapokra.


Többször próbálkoztam már naplóírással, de valahogy rá kellett jönnöm, hogy abszolút nem nekem való a dolog. Szeretek írni, de képtelen vagyok rendszeresen minden egyes nap papírra vetni, hogy mi történik velem…emiatt nem is szívesen kezdek meg emiatt egy füzetet. Pár bejegyzés után úgy is megunom. Szerintem pontosan amiatt szerettem bele igazán a Hálanaplóba, mert nincsenek benne igazán kötöttségek. Akkor írok bele, amikor akarok, azzal a feladattal kezdem, ami igazán tetszik, vagy amihez éppen kedvem van.


Egyértelműen kedvenc lett számomra ez a könyv! Tele van gyönyörű színes oldalakkal és nagyszerű gondolatokkal. Amúgy nem is mondtam még nektek, de nagyon távol áll tőlem az  spirituális gondolkodás, egyszerűen nem tudok vele azonosulni. A napló szerencsére nem ezt a vonalat képviseli, ezért én is teljesen rá tudtam kattanni. Biztos vagyok benne, hogy ha végre ráveszem magam arra, hogy bele is írjak és ne csak gondolatban töltsem ki, akkor csakis gyöngybetűkkel és csodás színes tollakkal fogom beleírni.


Összességében mindenképpen ajánlom nektek a könyvet, mert már attól jobb kedve lesz az embernek, ha a kezébe fogja. A feladatok segítenek rendszerezni a gondolatainkat és ezáltal tudatosabbakká válhatunk. Nem lehetek elég hálás az Édesvíz Kiadónak, nagyon köszönöm ezt a nagyszerű kötetet, minden oldalát imádom.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése