2019. szeptember 8., vasárnap

Ezeket olvastam augusztusban



Sziasztok!

Lezárult az augusztus, így most leírom nektek, hogy mit is olvastam ebben a hónapban és röviden értékeltem is nektek a könyveket.

Ebben a hónapban 5 könyvet sikerült elolvasni. Van még 2 folyamatban lévő olvasmányom is, de ezeket sajnos nem tudtam ebben a hónapban befejezni. Nagyon szerencsés vagyok, hiszen most is remek könyveket sikerült választanom. Egyikben sem csalódtam, mindegyik nagyszerű olvasmány volt.

Megmondom őszintén nehezen tudnék sorrendet állítani, mert mindegyik könyvet egyformán szerettem. Ebben a hónapban is 2 könyv magaslott ki a többi közül, de sajnos muszáj most is meghoznom a döntést. Mindkettő történet zseniális, nagyszerű és kivételes olvasmány. A választásom most arra a könyvre esett, aminek nemcsak a története, hanem a borítója és a könyv szerkezete is elvarázsolt.

A hónap könyve számomra: Holly Ringland: Szirmokba zárt szavak

Mindezek után pedig lássuk akkor röviden, hogy miket is olvastam augusztusban:

Holly Ringland: Szirmokba zárt szavak

A Szirmokba zárt szavak című könyvre az Alexandra Kiadó oldalán figyeltem fel. Bevallom, először nem is olvastam el, hogy miről szól a könyv, annyira elvarázsolt a borító. Nem sűrűn szoktam csak a borító alapján ítélni, de azonnal beleszerettem a könyvbe. Egyszerűen imádtam ezt a könyvet. Elgondolkodtató és nagyszerű olvasmány a sorsról és arról, hogy ezek mennyire örökölhetők, milyen módon ívelnek generációkon át. Egy igazán megható és katartikus történet, melyet a virágok kellően hangulatossá és varázslatossá tesznek. Alice Hart története egyenesen a szívem közepéig hatolt. Emiatt is választottam a hónap könyvének. Mindenkinek csak ajánlani tudom!

Celeste Ng: Kis tüzek mindenütt

Egyszerűen imádtam ezt a könyvet. A történet kevésbé összetett, azonban a különböző összefonódó szálak miatt izgalmas és letehetetlen. Bár tudjuk, hogy mi lesz a regény vége, mégis lebilincselő élmény olvasni. Kemény és nehéz témákkal foglalkozó mű. Mindenképpen olvassátok el, akkor is, ha idegenkednek a szépirodalomtól. Nekem hatalmas kedvenccé vált, alig várom, hogy nekiálljak az írónő másik könyvének.

Louisa May Alcott: Kisasszonyok

A Kisasszonyok című könyv már nagyon régóta szerepelt a kívánságlistámon. Mikor a Manó Könyvek gondozásában megjelent a kötet csodaszép új köntösben, azonnal le is csaptam rá. Igazán rendkívüli bájos és szívmelengető történet. A szereplők végtelenül kedvesek, még ha hibáznak is, mosolygunk csak apró-cseprő botlásaikon. Végtelenül jók és törekednek arra, hogy igazán tisztaszívű és önzetlen hölgyekké váljanak. Ha szeretitek a hasonló kedves, lassú történeteket mindenképpen olvassátok el.

A Roxfort házai - Képes kalauz

Ezt a könyvet a Libris raktárvásáron szereztem. Nagyon örültem neki, mert már csak ez hiányzott a képes könyves gyűjteményemből. A könyv rövid, tele van képekkel, igazából kellemes olvasmány, de semmi újjal nem tud szolgálni. Sajnos azt vettem észre, hogy ez a kötet (is) túlságosan is Griffendél központú. Nagyszerű lenne végre egy olyan kis könyv, ami tényleg minden házzal egyformán foglalkozik és nem érezném azt, hogy a Hugrabug a futottak még kategóriába esik. Egyszer mindenképpen érdemes átfutni, de ne nagyon várjatok sok mindent a könyvtől.

Giovanna Fletcher – Tom Fletcher: Eve of Man – A jövő reménye

Igazán érdekes a könyv alaptörténete. Nagyon tetszett az a disztópikus gondolat, hogy mi van akkor, ha 50 évig nem születik egy lány sem. Olvasmányos és izgalmas könyv, összességében szerintem egy remek olvasmány. Nyilván nem hibátlan és számtalan kérdés maradt megválaszolatlanul, de őszintén remélem, hogy a folytatás kellően ellensúlyozza majd az első rész hiányosságait. Szerintem mindenképpen érdemes adni egy esélyt neki, teljesen vállalható olvasmány.

Nos..ezek voltak az én augusztus havi olvasmányaim. Remélem Ti is rengeteg jó könyvet olvastatok és kipihenten tudjátok kezdeni az iskolát, egyetemet. Kitartást kívánok mindenkinek, akinek megkezdődött az idei tanév, vigyázzatok magatokra és sose hagyjon el benneteket a remény. 😃



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése