2019. szeptember 8., vasárnap

Világok Lángja - Varázslatos második év


Sziasztok!

Pár napja megkaparintottam a Világok Lángja Varázslatos második éve gigamegaszuperdobozát. Az első doboz után azt gondoltam, hogy ennél jobbat már nem lehet alkotni...mekkorát tévedtem. A második évet felölelő csomag, még az elsőnél is sokkal jobb lett.

Ez a doboz úgy gondolom, hogy minden Potterhead szívét megdobogtatta én is csak elismerően tudok róla nyilatkozni.

A csomag tartalma:

- 200 ml Fawkes szójaviasz gyertya
- 100 ml Hisztis Mirtill szójaviasz gyertya
- Pótcsont-Rapid szójaviasz gyertya
- Hop-por illatviasz
- Könyvtok (Hermione)
- Címeres fülbevaló
- Mágneses könyvjelző szett (Dobby és egy mandragóra)
- Pin (A Titkok kamrája bejárata)
- Fürdősó szett ( A házak színeivel)
- Jegyzetfüzet  (Miranda Dabrak: Varázslástan alapfokon 2.)
- Pin tartó
- 4 darabos könyvjelző szett


Elöljáróban el kell, hogy mondjam, a doboz nekem szerelem volt első látásra. Egyszerűen imádtam. Hatalmas kedvenccé vált és tényleg csak jókat tudok írni róla. Igazán jól összerakott a csomag, minden eleme minőségi és zseniális munka. 

A Fawkes szójaviasz gyertya csodás és mennyei narancs és fahéj illatban pompázik. Remekül sikerült elem, nekem amúgy a karácsony jut róla az eszembe. 

A Hisztis Mirtill szójaviasz gyertya is nagyszerű, fodormenta és eukaliptusz illata van. Nekem az első gondolatom az volt, hogy ha igazán beteg leszek majd meggyújtom, mert tipikusan olyan illata van, amivel akkor keni be az ember a hátát, vagy mellkasát, amikor beteg és meg van fázva. Neem amúgy, biztos nem fogom meggyújtani, de vicces, hogy azonnal erre asszociáltam. Másnak is eszébe jutott ez, vagy csak nekem vannak ilyen fura gondolataim? 😄

A Pótcsont-Rapid szójaviasz gyertya egyszerűen zseniális. Hihetetlenül nagy ötlet volt. Nagyszerűen néz ki, tökéletesen hozza az orvosság hangulatát. A gyógyulás jut az eszembe róla, hintőpor és tiszta pamut illata van. Még jó, hogy csak szagolgatni kell és nem meginni. Madam Pomfrey is megmondta, hogy nincs sütőtöklé íze. 

A Hop-por illatviasz egyszerűen nagyszerű. Nagyon boldog lennék, ha segítségével elmehetnék az Abszol-útra (és természetesen nagyon figyelnék a tökéletes kiejtésre, mert a Zsebpiszok-közben én is nagyon kétségbe esnék). Mivel erre sajnos nincs lehetőségem, így csak szagolgatni tudom majd a viaszt, de szerencsére a dinnye-banán-körte kombináció kellően kellemes illattal lengi be a szobát. 

A Hermione könyvtok az egyik legszebb könyvölelő, amit eddig láttam. Mindig is ő volt a kedvenc karakterem, szóval nagyon örültem ennek a könyvtasinak. Határozottan ez az egyik kedvenc elemem a dobozból. Zseniális!

A fülbevaló is telitalálat nálam. Nagyon szeretem a pont fülbevalókat és az üveglencsés ékszereket, szóval imádom ezt az elemet is. Tuti rendszeresen hordani fogom, remélem nem hagyom majd el. Kár lenne érte. 

A könyvjelzők a szívem csücskei, szóval mindig örülök az új daraboknak. A mágnesesek különösen kedvesek a szívemnek, szóval imádom mindkettőt. A grafika nagyon bájos, már ki is került a könyvespolcomra. 

A pinek az utóbbi időben elrabolták a szívemet, szóval nagy gyűjtő lettem. A kivitelezése szuper, imádom! Tökéletesen mutat a többi Harry Potter világába tartozó kitűzőm mellett. 

A fürdősó szett nagyon ötletes. Mindegyik más színben és illatban pompázik. Az adott ház színei jellemzőek rá. Az üvegcse is remekül néz ki, nagyon jól kitalált elem. A Hugrabug (mivel mással is kezdeném a felsorolást) mézes őszibarack, a Hollóhát levendula és citrus, a Griffendél rózsabors, a Mardekár pedig mentás csokoládé illatú. 

A füzet nagyon király. Imádom, fel is került azonnal a HP polcomra. Egy biztos, soha nem fogok írni bele, de tökéletes lesz fotókelléknek. 

A pin tartó egyszerűen király és kész. Nagyszerű és minőségi munka. Rá is pakoltam az összes HP pinemet, így egy helyen lesznek a Potterheadségemet bizonyító kitűzők. 

A könyvjelző szett is nagyon tetszett. Személyes kedvencem a Mr. Weasley-s gumikacsás, de az összes nagyszerű. Azonnal a polcom díszei lettek.Egyszerűen imádom őket. 

Összességében szerintem ez egy igazán remek, igényes, ötletes és varázslatos doboz volt. Minden eleme nagyszerű, zseniális és igazi minőségi munka. Csak szuperlatívuszokban lehet beszélni erről a csomagról, tényleg! Én abszolút imádtam! Kedves Világok Lángja, kívánom nektek, hogy hasonlóan csodás dobozokkal rukkoljatok elő a jövőben is, engem megint kilóra megvettetek. Alig várom a többi dobozt! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése