2019. szeptember 8., vasárnap

Handmade by Julie V. Scott - Princess of the Bookshelf Kingdom



Sziasztok!

Pár napja megkaparintottam Handmade by Julie V. Scott első dobozát, ami a királylányos infantilis énemet azonnal elvarázsolta, szóval mindenképpen szerettem volna nektek részletesen írni a dobozról.  Biztos sokan tudjátok, hogy hatalmas Disney fan vagyok, ezért már nagyon vágytam egy ilyen jellegű dobozra. Szerencsére Julie a vesémbe látott, és megalkotta minden hercegnőrajongó álmát a Princess of the Bookshelf Kingdom mystery box-ot. 

Nem tudom mennyire ismeritek amúgy a munkásságát, de mindenképpen lessetek be hozzá. A gyertyák, amiket készít nagyon szépek és isteni az illatuk, mindenki megtalálja a maga kedvencét. Egyedi kérésekkel is bátran fordulhattok hozzá és biztosak lehettek abban, hogy végtelen kedvességgel és profizmussal fogja elkészíteni álmaitok gyertyáját. Julie az egyik legjobb fej és legkedvesebb emberke, akivel találkoztam az Instagram világában, tényleg csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni.

No de ne kanyarodjunk el ennyire a fő témától, beszéljünk a dobozról. A Princess of the Bookshelf Kingdom egy hiperszupergigamega kézműves doboz, mely televan minden jóval, ami egy nagy Disney fan álma. Abszolút egyediek a termékek, minden kézzel készült. 

A csomag tartalma:

- Princess of the Bookshelf Kingdom gyertya
- Star of the Desert illatviasz
- Candle of the Princess gyertya (Belle)
- Enchanted Dream póló
- Sleeping Elixir könyvtok
- Underwater Princess karkötő
- Princesses’ Magical Symbols print
- Believe in Fairytales könyvjelzőcsomag

Elöljáróban el kell, hogy mondjam, a doboz nekem szerelem volt első látásra. Hatalmas kedvenccé vált és az egyik legjobb csomag, amit eddig a Booksta pályafutásom során rendeltem. (Itt szeretném kiemelni, hogy nem csak a személyes ismertség miatt imádom a dobozt. Őszintén mondom nektek, hogy Julie igazán kitett magáért, remek kis csomagot állított össze nekünk. )

A Princess of the Bookshelf Kingdom gyertya már nem ismeretlen számomra, mikor megjelent azonnal beszereztem egyet. A gyertya nagyszerű ötleten alapul. Egy lánc van elrejtve benne egy medállal, mely megmutatja a vásárlónak, hogy melyik Disney hercegnő lenne. Az illata mesés, a színe pedig igazán királylányos. Nem szoktam meggyújtani az ilyen könyves gyertyákat, mert sajnálom őket elhasználni, de a kíváncsiságom erősebb volt mindennél. A dobozban szereplő gyertyám Ariel nyakláncot rejtett. Nagyon örültem neki, a „Part of your world” című szám hatalmas kedvencem a meséből, meg amúgy is…ne tudjátok meg mennyire féltem, hogy Hófehérke lapul benne.  Soha nem szerettem azt a nőszemélyt, szóval hatalmas öröm volt a sellős lánc. 

A Star of Desert illatviasz egyszerűen csodás. Azonnal ki is próbáltuk Helénnel (aki amúgy pont nálunk volt a csomagbontásnál) szóval ő is tudja tanúsítani, hogy mesés az illata. Jön az ősz, tökéletes bekuckózós hangulatot fog majd teremteni a nappaliban.


A Candle of the Princess gyertya hatalmas kedvenc a csomagból. A szívemnek legkedvesebb hercegnő, Belle van rajta. Mindig is imádtam őt, egészen kiskorom óta ő a nagybetűs kedvenc számomra. Barna a haja, szeret olvasni…mindig is vele tudtam a legkönnyebben azonosulni. A gyertya illata mesés, a kinézete pedig egyszerűen csodás. 

Az Enchanted Dream póló nagyon tetszik. Kicsit aggódtam az elején a méret miatt, de miután kibontottam rájöttem, hogy nincs okom félni, még egy kicsit nagy is rám. Az idézet zseniális. Ilyen jellegű elemmel még egy dobozban sem találkoztam, nagyszerű ötlet volt.


A Sleeping Elixir könyvtok az egyik legszebb könyvölelő, amit eddig láttam. Imádom a színét és az egésznek a kialakítását. Bár Csipkerózsika ihlette (ő a másik leányzó, akivel ki lehetne kergetni a világból), de ennek ellenére imádom. 

Az Underwater Princess karkötő a legkedvencebb kedvenc dolgom a dobozból. Imádom a színét és úgy nagyjából mindent. Ami a legjobb, hogy tökéletesen passzol a gyertyában lapult nyaklánchoz. Nagyon szeretem a vizeket (messziről), egyszerűen megnyugtat a látványuk. Azért szeretem annyira ezt a karkötőt, mert nekem abszolút a tengert juttatja az eszembe. Az utóbbi időben sok kellemetlen és rossz dolog történt velem, ezért nagyon örülök annak, hogy egy ilyen csoda van a jobb kezemen. Ahányszor ránézek a tengerparton érzem magam és egy kicsit lenyugszik a kis háborgó lelkem. 

A Princesses’ Magical Symbols print szerintem remek ötleten alapul. Tetszik, hogy minden Disney hercegnő felismerhető a rajzon található szimbólum alapján. Nem mondom, hogy a kedvenc termékem a dobozból, de biztos, hogy kiteszem a polcra. 

A Believe in Fairytales könyvjelzőcsomag a szívem csücske. Egyszerűen imádom. Hatalmas könyvjelző rajongó vagyok, így nagyon örültem neki. A grafika csodás, a minőség kifogástalan. 

Összességében szerintem ez egy igazán remek, tartalmas, igényes, ötletes és változatos doboz volt. Abszolút nem volt hiányérzetem, Julie tökéletesen kimaxolta a témát. A termékek minősége kifogástalan, egyszerűen oda meg vissza voltam az összes elemért. Az, hogy minden egyes kis termék külön be volt csomagolva hercegnős csomagolópapírba is azt mutatja, hogy ez egy szívvel és lélekkel készült doboz volt. Nagyon erős kezdés volt, de biztos vagyok benne, hogy a következő dobozok is ilyen nagyszerűek lesznek. Igazán örülök annak, hogy megrendeltem a dobozt, egy igazi kis fénysugár volt számomra a kellemetlen hétköznapok egén. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése