2019. december 13., péntek

Addison Cole: Olvass és szeress! (Édes Seaside-i nyarak 1) + Nyereményjáték


Sziasztok!

Új szerző mutatkozik be a Könyvmolyképző Kiadónál. Bár a tél közeleg, Addison Cole története a tengerpartra és a nyárba repíti vissza olvasóját és a vállalkozó kedvűeknek új lekvár-ötletekkel is szolgál. Kövesd blogturnénkat és játssz a kiadó által felajánlott nyereménykönyvért!


Képzeljétek, a nyár az egyik kedvenc évszakom. Egyrészt akkor van a szülinapom (na jó…ez az egyik leggyengébb érv, de ha egyszer tényleg így van….), másrészről pedig imádom a meleget, a napsütést. Nem vagyok egy strandolós típus, de nagyon szeretek napozni és olvasgatni a parton. Az a típusú ember vagyok, aki nehezen, vagyis igazából egyáltalán nem tudom elviselni a hideget, szóval inkább izzadok, mint megfagyjak. (Tudom, most az emberek egyik fele éppen felszisszen....és elmondja azt, hogy nemár...ha fázunk még fel tudunk venni egy ruhadarabot, de egy idő után már nem tudunk mit levenni magunkról....) 

No de miért is beszélek a tél derekán a nyáron? Lássuk a mai történetet!

A bestseller szerző, Kurt Remington az egész élete az írás körül forog. Napi tizenkét órákat tölt a számítógépe előtt. Csak nagyon ritkán hagyja el tengerparti házát. Egy nap azonban találkozik a szabad szellemű Leanna Bray-el, aki majdnem vízbe fullad, amikor a kutyája után veti magát a viharos tengerbe. A férfi kimenti őket, és ezzel nagyjából megpecsételődött az egész nyara. 
Leanna azért költözött Cape-re, hogy elindítsa lekvárkészítő vállalkozását, és amíg nem hozza egyenesbe az életét, nem akar férfiakkal foglalkozni. Csakhogy nem tudja kiverni a fejéből a száznyolcvan centis, vonzóan izmos és rendmániás Kurtot. Csak egy percre akar beugrani a férfihoz, hogy köszönetet mondjon neki, de a délután megtapasztalt forró érzelmek váratlanul új mederbe terelik a kapcsolatukat. Kurt és Leanna próbára teszi a törvényt: valóban igaz lenne, hogy az ellentétek vonzzák egymást?

Őszinte leszek veletek, kicsit nehéz írnom a könyvről. Sokszor mondtam már nektek, hogy a thrillerek és a különféle rázósabb könyvek olvasása mindig egy hatalmas kilépés a komfortzónámból és azt is mondtam, hogy a romantikus könyvek is ugyanebbe a kategóriába tartoznak nálam. Nagyon ritkán olvasok könnyed történeteket, az összes kedvenc könyvem szomorú és drámai. Szeretem az izgalmakat, a lelki fájdalmat, a szenvedést. Mindenkinek vannak perverziói. Nekem úgy tűnik, hogy a dráma az. Erre a könyvre pedig sok mindent lehet mondani, de azt egyáltalán nem, hogy komoly izgalmak, drámai csavarok és kibékíthetetlennek tűnő ellentétek vannak benne. 

A történet egy könnyed és kedves olvasmány. Tipikusan strandolós könyv, milyen jó lett volna, ha nyáron találtunk volna egymásra egy limonádé és egy szimpatikus fa árnyékában a parton. 

A karakterek bájosak, kedvesek, szerethetőek, de nekem kicsit kevesek voltak. Nem azért, mert borzalmasan lettek megírva, Leanna és Kurt igazán szimpatikus figura. Nem is tudnám elmondani nektek, hogy mért....de nekem egyszerűen kevés volt ez a történet. Mintha valami hiányzott volna belőle. Abszolút megértem, ha valaki lelkesedni tud a történetért, hiszen ahány ház annyi szokás. Attól szép a világ, hogy mindenki más és más. De az én ízlésem olyan messze van ettől a kedves és semmilyen világtól, mint Makó Jeruzsálemtől. 

Most talán jogosan merül fel bennetek az a kérdés, hogy akkor mért is olvastam el.

Bevallom nektek, a fülszöveg nagyon felcsigázott a borító pedig lenyűgözött. Tudtam, hogy egy romantikus könyvet tartok a kezemben, de kicsit többet vártam tőle. 

A helyszín csodás, de komolyan...nagyon szeretnék egy kis házat a parton, ahol az egész nyáron arra koncentrálhatok, amit igazán szeretek. Bárcsak én is bejelenthetném a munkahelyemen, hogy hellósziamindenki....elmentem Cape-re írni és blogolni. Majd holnap meg is kérdezem a főnökömtől, hogy mit szólna hozzá. (Ez lesz az igazi próbája annak, hogy vajon a munkatársaim olvassák-e a blogomat. Ha felvetik nekem a hosszú nyári szabadság kérdését, akkor ennyi...lebuktam. ) Emiatt nagyon irigyeltem a lányokat. Tényleg nagyon szeretnék egy hosszú nyári szünetet. 

A kutyust egyszerűen imádtam, nagyon tetszett a történetben Bors szeleburdisága. Mivel nagy kutyás vagyok, ezért az ebek felbukkanása mindig hatalmas plusz pont nálam.

A kedvencem a könyvben egyértelműen a lekvárok voltak. Egyszerűen oda meg vissza voltam a szokatlan és izgalmas ízekért. Bármikor megkóstolnám az összeset. Ha eljön a nyár és újra készítek majd szuperebb lekvárokat (az idei sárgabaracklevárom például kifejezetten isteni lett, de az eperlekváromnak sem kell szégyenkeznie), tuti újra előveszem a könyvet és ihletet merítek majd belőle. 

Összességében egy kedves és bájos történetet olvastam. Nem lesz a kedvencem, de abszolút megértem, ha valaki imádni fogja. Azok, akik nem szeretik a sok sok bonyodalmat és izgalmat lehet, hogy új kedvencet avatnak majd. A helyszín csodálatos, a szereplők bájosak. Szerintem tökéletes strandolós könyv, ha mostanában tervezek egy lazulós csajos napot, vagy wellness hétvégét, akkor jó választás lehet ez a könyv. 

Értékelés: 5/3,5

Ha az értékelés után úgy érzed, hogy ennek a könyvnek helye van a polcodon, akkor ITT tudod megrendelni.

Fülszöveg

Az Édes Seaside-i nyarak-sorozatban egy vidám, pajzán és érzelmes baráti társasággal ismerkedhetünk meg, akik nyaraikat Cape Codon töltik. Folyamatosan húzzák egymást, egyáltalán nem tökéletesek: akárcsak te vagy én. Könyörögni fogsz, hogy te is bekerülhess ebbe a baráti körbe!
A bestseller szerző, Kurt Remington élete az írás. Napi tizenkét órát tölt a számítógépe előtt. Ritkán hagyja el tengerparti háza rejtekét, ahol a következő thrillerének befejezésén dolgozik. Egészen addig, amíg a szabad szellemű Leanna Bray majdnem vízbe fullad, amikor a kutyája után veti magát a viharos tengerbe. A férfi kimenti őket, s ezzel tökéletes tervei romba dőlnek. Kurtot idegesíti és izgatja a csinos, rendetlen nő, aki csupa szeszély és spontaneitás. Mindent elfelejt, és képtelen megtervezni a napjait.
Leanna azért költözött Cape-re, hogy elindítsa lekvárkészítő vállalkozását, és amíg nem hozza egyenesbe az életét, nem akar férfiakkal foglalkozni. Csakhogy nem tudja kiverni a fejéből a száznyolcvan centis, vonzóan izmos és rendmániás Kurtot. Csak egy percre akar beugrani a férfihoz, hogy köszönetet mondjon neki, de a délután megtapasztalt forró érzelmek váratlanul új mederbe terelik a kapcsolatukat. Kurt és Leanna próbára teszi a törvényt: valóban igaz lenne, hogy az ellentétek vonzzák egymást?
„Már évek óta nem olvastam ilyen történetet, amin egyszerre lehet nevetni, sírni, és pozitív kicsengésű a vége. Kurt és Leanna tökéletes szerelmespár. Addison Cole nagyszerű könyvet írt, elsőrangú és biztos vagyok benne, hogy ez a sorozat kiváló lesz. Imádtam, mindenkinek szívből ajánlom. ” Mary Smith, amazon.com

Dobd fel a történettel a napod!

Nyereményjáték

A történet hősnője lekvár készítésében jeleskedik, ezért mi is megpróbálkozunk vele.
Emlékeztek a gyermekkor “akasztós” játékára? Így kell kitalálnotok a turné egy-egy állomásán milyen gyümölcsből főznek lekvárt.
Figyelem, beírt válaszokon nem áll módunkban javítani! A kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


FELADVÁNY

_ _ _ _ K _ _ _ G _ _

a Rafflecopter giveaway

Állomáslista

12.04 - Betonka szerint a világ…
12.07 - Dreamworld (extra)
12.10 - Kelly és Lupi olvas
12.13 - Csak olvass!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése