2020. április 29., szerda

Elma van Vliet: Anya, kérlek… + Nyereményjáték


Sziasztok!

A közeledő Anyák napja alkalmából különleges turnéra invitálunk benneteket, ahol megismerkedhettek Elma van Vliet két emlékkönyvével. Az Anya, kérlek… és a Nagyi, kérlek... című könyvek lehetőséget adnak arra, hogy megosszuk egymással az emlékeinket, régi fotókat keresgéljünk az emlékkönyvbe, és megválaszolva a könyvben lévő megható kérdéseket újabb kellemes pillanatokat töltsünk el szeretteinkkel. 
A turné végén a Partvonal kiadó jóvoltából egy szerencsés olvasónk megnyerheti az Anya, kérlek… emlékkönyv egy példányát!

Nagyon szerencsés embernek érzem magam, azon emberek táborát erősítem, akik tökéletesen kijönnek az anyukájukkal. Nem mondom, hogy soha nem vitáztunk, vagy soha egyetlen hangos szó sem hangzott el közöttünk, de összességében mindig is remek volt a kapcsolatunk. Bár biztos meg fog cáfolni, de higgyétek el, ő a legjobb fej az egész világon. Mindig számíthatok rá, ha valami bajom van ő az első, aki segít. Minden túlzás nélkül állíthatom, hogy ő a legeslegjobb barátom az egész világon. Nem is tudom, hogy mi lenne velem nélküle. Nagyon sok mindent köszönhetek neki, mindig is rá akartam hasonlítani. Ő az egyik legokosabb, legerősebb, legkedvesebb és leglegebb ember az egész világon. Minden nap hálás vagyok azért, hogy ő az én anyukám. :) 

Nehéz ez az időszak, az első olyan Anyák napja közeledik, amikor nem tudom személyesen felköszönteni anyut. Sokan azt mondják, hogy a sok rosszban is meg kell látni a pozitívumot. Hősiesen bevallom nektek, én még nem találtam meg. Mióta elkezdett komolyodni a helyzet nem voltam otthon. Mivel Budapesten élek, és itt van a legtöbb fertőzött, így nem szerettem volna anyuék, vagy az idős nagypapám életét veszélyeztetni. Ezt az időszakot viszont egyre nehezebben viselem. Hiába beszélünk sokat telefonon, de ez mégsem ugyanaz. Alig várom már, hogy végre hazamehessek.

Nagyon szerettem volna átlapozni anyuval a könyvet virtuálisan, de sajna az elmúlt napokban mindkettőnk erős migrénnel szenvedett, így a közös olvasás elmaradt, de nem gond. Remélhetőleg így, ebben a formában is tetszik majd nektek a könyv értékelése. :)

No de lássuk is miről szól pontosan a könyv!

ÚJ, ÜNNEPI KIADÁS - Emlékek ajándékba
Kérdezz-felelek a régi időkről, napjainkról
Mindenkinek vannak az életében nagyon fontos emberek. Van, akit azért szeretünk, amilyen, mások jelenléte pedig különös jelentőséggel bír, hiszen segítenek, hogy önmagunk lehessünk, és feltétel nélkül szeretnek bennünket. Manapság gyakran elfelejtjük elmondani ezeknek az embereknek még életük során, mennyire szeretjük őket, illetve nem tudunk elég időt tölteni velük. Ebben segít ez a könyv. Kérjük meg édesanyánkat, válaszoljon a kérdésekre, ossza meg velünk emlékeit, fotóit - majd adja vissza nekünk a könyvet.
Az Anya, kérlek egy különleges emlékkönyv, tele nagyszerű, kreatív, olykor egészen megható kérdésekkel. Kiváló ajándék minden édesanyának, és egyúttal minden gyermeknek.

Ez a kötet egyszerűen egy csoda. Kívülről és belülről is varázslatos. Imádom lapozgatni.

Az első gondolatam az volt, hogy ez a kötet teljesen olyan, mint egy emlékkönyvbe oltott barátságfüzet. Mikor általános iskolás voltam hatalmas divat volt mindkettő. Imádtam kitölteni és olvasgatni is. 

Ez a könyv egy igazán érdekes ajándék, hiszen bár az édesanyánk kapja, mégis mi leszünk tőle gazdagabbak. Minden megválaszolt kérdés, minden fotó azt a célt szolgálja, hogy jobban megismerhessük édesanyánkat. Az a legjobb benne, hogy nemcsak közelebb hozhatja az embereket egymáshoz, hanem az is kiderülhet, hogy több a közös bennünk és az anyukánkban, mint első körben gondoltuk volna. 

Mikor először végigpörgettem a könyvet rengeteg kérdésre tudtam már a választ, de még így is vannak olyan oldalak, amelyek majd újdonsággal szolgálnak. 

Négy fő témakör köré épül a könyv, a kérdések ezeket a kategóriákat ölelik fel, ezek a fő fejezetek:
  • A gyermekkorról és a felnőtté válásról
  • A szerelemről és családalapításról
  • A szabad időről és a nagyszerű dolgokról
  • Arról a különleges emberről, aki vagy
Ahogy látjátok, az élet minden területét lefedik a fő témakörök. Nagyon tetszik az egész könyv felépítése, hiszen a kérdéseken túl lehetőséget ad az önálló írásra is az anyukáknak. Ha egy-egy kérdés beindította a kitöltő édasanya fantáziájat nem kell visszafognia magát, az üres oldalakon bátran kibontakozhat. Ezen felül képeket is lehet beragaszgatni, így válik ez a kötet egy igazi, csodálatos emlékkönyvvé. 

Szerintem kifejezetten jó ötlet, hogy vonalas a könyv belseje. Én egyszerűen képtelen vagyok sima papírra írni. Vonalak nélkül elcsúszok és ferde lesz az írásom. Gyanítom ezzel a gonddal nem vagyok egyedül, így biztos vagyok benne, hogy másnak is tetszik majd a vonalazás. 

A borító egyszerű, de nagyszerű. Nagyon tetszik a színvilága. A kedvenc színem a rózsaszín, szóval már ezzel megvett magának a könyv. 

Összességében nekem nagyon tetszik ez az emlékkönyv, alig várom, hogy odaadhassam az anyukámnak és elkezdje kitölteni. A kérdések lefedik az élet minden területét, így garantáltan minden fontos dolgot megtudhatunk édesanyánkról. Tökéletes ajándék Anyák napjára, vagy csak úgy. Ha szeretnéd anyudat még jobban megismerni, akkor mindenképpen szerezd be ezt a kötetet. Bátran ajánlom mindenkinek. 

Értékelés: 5/5

Ha az értékelés után úgy érzed, hogy ennek a könyvnek helye van a polcodon, akkor ITT tudod megrendelni.



Nyereményjáték

Mostani játékunkban filmekből és sorozatokból ismert, fantasztikus nőrokononokat keresünk - pontosabban három anyukát és egy nagymamát. Mindegyik turnéállomáson találtok egy képet a keresett anyukáról vagy nagymamáról, a rafflecopter dobozba pedig a filmbéli/sorozatbéli karakterük NEVÉT várjuk!
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

KÉP


a Rafflecopter giveaway

Állomáslista 

[Blogturné Klub]
26 - Hagyjatok! Olvasok!
27 - Spirit Bliss Sárga könyves út 
29 - Csak olvass!
30 - Utószó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése