2020. április 22., szerda

Marvel ​Studios: Képes útmutató + Nyereményjáték


Sziasztok!

A Kolibri Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelent a Marvel Studios: Képes Útmutató című gazdagon illusztrált könyv. Az útmutató bemutatja az MCU-ból ismert karaktereket, tárgyakat, helyszíneket. Az oldalakon lenyűgöző történetelemeket olvashatunk, megtudhatjuk, hogy hogyan illeszkednek abba a vizuális világba, melyet a Marvel Cinematic Universe képvisel. Tartsatok velünk, merüljetek el a szuperhősök univerzumában, és vigyétek haza a kiadó által felajánlott két nyeremény példány egyikét.

Őszintén bevallom nektek, én soha nem voltam hatalmas képregény fan és el kell mondanom, hogy nagyjából az életem első 23 évét teljesen elvonultan éltem a Marvel, DC és egyéb képregények világától. Azt sem tudtam, hogy mi a különbség a két világ között és a szuperhősösök sem hatottak meg túlságosan. Aztán a sors összehozott egy igazi rajongóval, szóval össze kellett szednem magam és képbe kellett kerülnöm a témával kapcsolatban. Az érdeklődésem egészen odáig fajult, hogy elkezdtem olvasgatni a témában és szimpatizálni kezdtem a karakterekkel. Kezdek igazi rajongóvá válni azt hiszem, de van még hova fejlődni. Bloggertársaimmal együtt készítettünk egy bingót, most megmutatom nektek az eredményem.


Szerintetek is jól mutatja a kép azt, hogy mikor jöttünk össze Miklóssal? No meg azt, hogy vajon ki lehet a kedvenc szuperhőse?😀

No de térjünk is a lényegre! Lássuk a könyvet!

Kalandozz kedvedre a Marvel-moziverzum világában ezzel a főbb szereplők szerint tagolt útmutatóval, és légy részese történetüknek!
Tanulmányozd Vasember páncéljait, Űrlord egyedi sugárhajtású csizmáját, Amerika Kapitány híres egyenruháit, a Levitáció Köpenyét, melyet Strange visel. Ismerd meg a Végtelen Kövek titkait, A Tükördimenzió misztikumát, a Pym-részecskék hatását, Fekete Párduc testőrségét, a Dora Milaje-t. Fedezd fel Asgard aranyló palotáját, a SHIELD hatalmas Helibázisát, Tony Stark csúcstechnológiás otthonát, Wakanda rejtőzködő királyságát és még sok más érdekességet!

A Marvel Cinematics Universe (MCU) tulajdonképpen egy filmfranchise és kitalált univerzum, mely a Marvel Studios független szuperhősfilmjeinek helyszíne. Az MCU első tíz évének főszerepében a Végtelen kövek állnak, azokkal a konfliktusokkal együtt, amelyeket ezért a különlegesen nagyhatalmú és erős tárgyakért vívnak. A Saga tulajdonképpen Thanos és a Bosszúállók közti ütközetkor éri el a tetőfokát, ez pedig hatással van az egész univerzum sorsára.

A filmek különböző fázisok szerint különíthetőek el, a Fekete Özvegy (2020) filmmel kezdődik majd meg a negyedik fázis. 

A képen ravaszul elrejtettünk egy kakukktojást. Igen, igen...tudjuk, hogy Deadpool nem tartozik az MCU-ba, de imádjuk, szóval nem maradhatott le a kis képünkről.

Az én két választottam amúgy Marvel Kapitány és Deadpool lenne. Carol egy hihetetlenül erős karakter, biztos vagyok benne, hogy akár egyedül is le tudná gyűrni a többieket. Deadpool pedig...hát nagyon vicces, szóval miközben harcolna tuti remek poénokkal szórakoztatna. Ti kiket választanátok amúgy? Írjátok meg kommentben, ha van hozzá kedvetek!

A könyv szerintem egyszerűen zseniális. A Marvel Studios: Képes útmutató egy csodásan illusztrált kalauz, melyben mindent megtudunk az adott karakterekről, tárgyakról és helyszínekről is. Minden egyes oldalpáron különböző érdekes tényeket ismerhetünk meg, ezek segítségével elmélyülhet a tudásunk. Ahogy olvasgattam ezt a kötetet, tényleg úgy éreztem, hogy innentől kezdve nincs menekvés, tiszta profi leszek és totálisan képben leszek mindennel, ami MCU. A név- és tárgymutató segítségével könnyen kezelhető a könyv, így ha valaki kíváncsi teszem azt Hela-ra, akkor meg tudja nézni, hogy melyik oldalon szerepel és milyen módon kerül említésre. 

Én azokat az oldalakat szerettem igazán, ahol teljesen képben voltam a filmmel is, nagyon sok dologra figyeltem fel a kötet segítségével. Majd ha egyszer lesz időm tuti végignézem az összeset, így még inkább képben leszek a különböző dolgokkal kapcsolatban. Szerintem sokkal nagyobb élmény lesz majd ezek után bármelyik film megtekintése. 

Fontos kiemelni azt is, hogy a kötet egy hihetetlenül igényes és csodás munka, mely tele van szebbnél szebb oldalakkal. Igazán minőségi, fényes papírra nyomtatott, keménytáblás útmutató, mely számos hasznos információval szolgál. A képek nagyszerűek, igazán ízlésesen lettek összerakva. Nagyon tetszenek a kis nyilazások is, így mindent megtudunk az adott tárgy/ruha/karakter részeiről és funkciójáról. Már a könyv lapozgatása is hatalmas élmény. Nagyon sok érdekes és új információt tanultam az egész univerzumról.

Összességében határozottan állítom nektek, hogy ez a kötet egy tökéletes összefoglalója Marvel-moziuniverzumnak. Nagyszerű, részletgazdag csodálatos kiadvány, melynek minden oldala rejt valami izgalmas újdonságot. Remekül összefoglalja és kontextusba helyezi a történéseket. Ha szeretitek a filmeket, akkor biztosan nektek lett kitalálva ez a könyv. Továbbá tökéletes ajándék lehet bármelyik rajongó számára, ezzel nem nagyon lehet mellélőni. Bátran ajánlom mindenkinek.

Értékelés: 5/5

Ha az értékelés után úgy érzed, hogy ennek a könyvnek helye van a polcodon, akkor ITT tudod megrendelni és ugyanitt bele is tudsz olvasni a kötetbe. 




Nyereményjáték

Bizonyára nagyon sokan láttátok a Bosszúállók: Végjáték című filmet, ezért tudjátok, hogy a Végtelen Kövek milyen nagy szerepet játszottak a filmben. Ebben a játékban Ti is igazi Bosszúállók lehettek.  Rátok is szükség van a Föld megmentéséhez. A Végtelen Kövek rejtélyes körülmények között résztvevő bloggerek értékelő bejegyzésében kerültek elrejtésre. Nincs más dolgotok, mint megtalálni mindegyik követ még Thanos előtt és a Rafflecopter megfelelő sorába beírni, hogy melyik blog melyik követ rejti. Siessetek, mert nincs sok idő, már nem csak a csettintés a tét, hanem az egész Föld jövője.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

a Rafflecopter giveaway

Állomások

<Blogturné Klub>
04.22.: Csak olvass!
04.23.: Dreamworld
04.25.: Utószó
04.27.: Hagyjatok! Olvasok!
04.29.: Könyv és más
05.01.: Sorok között

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése