2020. július 23., csütörtök

Marvel - Tények zsebkönyve + Nyereményjáték


Sziasztok!

A Kolibri Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelent a Marvel ​– Tények zsebkönyve című könyv. Ha imádjátok a Marvel univerzumot és a képregényeket, akkor ezt a könyvet Nektek találták ki. Teszteljük együtt a tudásunkat! Tartsatok velünk, merüljetek el a szuperhősök világában, és vigyétek haza a kiadó által felajánlott nyereménykönyvet.

Sokszor leírtam már nektek, hogy életem első 23 évében nem igazán voltam túl nagy Marvel fan. A képregényeket egyáltalán nem ismertem, a filmekről pedig csak futólag hallottam. Miklós viszont hatalmas rajongó, így kicsit kikupálódtam mellette az évek alatt. A filmeket szépen lassan bepótoltam, a képregényeket viszont még mindig nem ismerem, így hatalmas lelkesedéssel vetettem bele magam a Tények zsebkönyvébe. 

Lássuk miről is szól a könyv!

Honnan származik Groot? Hogyan szerezte Fekete Özvegy a képességeit? Ki tanította varázslásra Doctor Strange-et? Ismerj meg több mint 500 bámulatos érdekességet a Marvel-képregények világából!







Amióta érdeklődni kezdtem a Marvel univerzum iránt minden alkalmat megragadok arra, hogy szélesítsem a tudásom. Egyszerűen imádtam azt a kis könyvet. Még a metrón is kérdezgettük egymást Miklóssal. Alapjáraton a képregények világát ismerhetjük meg jobban, de a filmes tudásommal is tudtam válaszolni a kérdések jó részére. Nagyon jó volt elolvasni a könyvet, rengeteg izgalmas és új információt tudtunk meg az univerzumról. 

A tartalom alapján a könyv három részre osztható. Az első a Szuperhősök, a második a Gonoszok a harmadik pedig a Csodás világok elnevezést kapta. A kötetben találhatunk érdekes tényeket, igaz/hamis és feleletválasztós kérdéseket. 

Ez a kis könyv szerintem egyszerűen zseniális. A Tények zsebkönyve egy nagyszerű kis gyűjtemény jobbnál jobb kérdésekkel.  Ahogy olvasgattam ezt a kötetet, tényleg úgy éreztem, hogy innentől kezdve nincs menekvés, tiszta profi leszek és totálisan képben leszek mindennel, ami Marvel. Én azokat az oldalakat szerettem igazán, ahol teljesen képben voltam a filmmel is, és valamilyen szinten ismertem az adott karaktert. 

Fontos kiemelni azt is, hogy a kötet igazán nagyszerű munka, tele van szebbnél szebb oldalakkal. A zsebkönyv igazán minőségi, a képek fényes papírra lettek nyomtatva. Az egész könyvet átitatja a képregényes hangulat. A karakterábrázolás, a tipikus párbeszéd buborékok, mind mind hozzájárul ahhoz, hogy az ember úgy érezze, hogy a kezébe akarja fogni az összes Marvel képregényt. Már a könyv lapozgatása is hatalmas élmény. 

Összességében nagyon tetszett a könyv, rengeteg érdekes és új információt tanultam az egész univerzumról. Gyerekeknek és érdeklődő felnőtteknek is nagyszerű olvasmány, garantáltan jó szórakozás lesz mindenkinek a kérdések megválaszolása. Ha valaki vérprofi, akkor azért olvassa el, hogy legyezgesse a saját hiúságát, ha pedig valaki érdeklődő kezdő fan, akkor pedig azért, hogy belekósolhassan a képregények világában. 

Értékelés: 5/5

Ha az értékelés után úgy érzed, hogy ennek a könyvnek helye van a polcodon, akkor ITT tudod megrendelni és ugyanitt bele is tudsz olvasni a kötetbe. 



Nyereményjáték

A mostani játékunk során megismerhetitek a kedvenc Marvel karaktereinket. Minden egyes turnén találtok egy képet elrejtve a bejegyzésben. Nincs más dolgotok, mint a Rafflecopter megfelelő sorába beírni annak a karakternek a nevét, akit megtaláltok az értékelésben. 
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

a Rafflecopter giveaway

Állomások

07.23.: Csak olvass!
07.25.: Hagyjatok! Olvasok!
07.27.: Utószó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése