2021. március 14., vasárnap

Marvel - Mítoszok és legendák + Nyereményjáték

Sziasztok!

A Kolibri Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelent a Marvel ​– Mítoszok és legendák című könyv. Ha imádjátok a Marvel univerzumot és a képregényeket, akkor ezt a könyvet Nektek találták ki. Segítségével megismerhetjük a hatalmas és lenyűgöző Marvel-univerzum mesés mítoszait és legendáit! Tartsatok velünk, merüljetek el a szuperhősök világában, és vigyétek haza a kiadó által felajánlott nyereménykönyvet.

Ha régóta olvassátok az írásaimat, akkor már meg sem lepődtök azon, hogy azt mondom, hogy sokáig nem ismertem túlságosan a Marvel univerzumot és a szuperhősök világát. Egyáltalán nem vonzott a téma és a világ és nyugodtan aludtam azzal a tudattal, hogy lövésem sincs mi a különbség a Marvel és a DC között. De aztán Miklósnak hála minden megváltozott és már majdnem behoztam a lemaradásomat a filmek terén.  (Bár egy kedves barátom szerint a Marvel idővonalam kissé madness :D...maradjunk annyiban, hogy nem igazán sorban láttam a filmeket. :D ) A WandaVision-t már óriási lelkesedéssel vártam, teljesen beszippantott az egész világ, mondhatni óriási rajongó lettem. Egyszerűen imádtam ezt a sorozatot és azt hiszem, hogy a többi Disney+-os sorozatot is hasonlóan fogom szeretni. Eljutottam arra a pontra, hogy szeretném jobban és mélyebben megismerni a világot, szóval nekiveselkedtem a legújabb Marvel kötet elolvasásának. Lássuk miről is szól a könyv pontosan!


Ismerd meg a hatalmas és lenyűgöző Marvel-univerzum mesés mítoszait és legendáit!
Látogass el az idők hajnalára, légy tanúja az Égiek és hadakozó teremtményeik, az Örökkévalók és Deviánsok születésének; kalandozz Thorral, valamint az asgardiak és olümpiai ellenfeleik panteonjával; hagyd, hogy elkápráztasson Doctor Strange, a Legfőbb Varázsló misztikus eredete; fedezd fel a Fekete Párduc és Wakanda ősi és új istenségeit; ünnepeld Atlantis felemelkedését és a védelmező Namort, a Torpedót! Ezek a magasztos sagák és mitikus mesék képezik a Marvel-univerzum alapját.





Amióta érdeklődni kezdtem a Marvel univerzum iránt minden alkalmat megragadok arra, hogy szélesítsem a tudásom. Szeretném megismerné az egész világot, így igyekszem egyre többet és többet olvasni a témában. Mikor megláttam, hogy megjelenik ez a kötet, nem is volt kérdés számomra, hogy szeretnék csatlakozni a turnéhoz, hiszen a fülszöveg azonnal felkeltette az érdeklődésemet. Ráadásul egy teljesen új aspektusát ismerhettem meg általa a világnak, hiszen segítségével megismerhettem a Marvel univerzum alapját képező mítoszokat és legendákat. 

Nekem nagyon tetszett a kötet. Bevallom az ilyen típusú könyveket nem tudom együltő helyemben végigolvasni, inkább lassan és komótosan olvasom végig. Nem is haladok ilyenkor feltétlenül sorban, sokkal inkább a hangulatom szerint választom ki az adott fejezetet, vagy az adott legendás hőst. 

A Marvel - Mítoszok és legendák egy csodásan illusztrált kalauz, melyben mindent megtudunk az univerzum alapját képező történetekről. Ahogy olvasgattam ezt a kötetet, tényleg úgy éreztem, hogy innentől kezdve nincs menekvés, tiszta profi leszek és totálisan képben leszek mindennel, ami Marvel. A név- és tárgymutató segítségével könnyen kezelhető a könyv, így ha valaki kíváncsi teszem azt Hela-ra, akkor meg tudja nézni, hogy melyik oldalon szerepel és milyen módon kerül említésre a különböző legendák sorában. 

A kötet segítségével kalandozhatunk Thorral és Lokival, valamint az asgardiak és olümpiai ellenfeleik panteonjával. Megismerhetjük Doctor Strange misztikus eredetét, de Wakanda világába is bepillanthatunk. 

Fontos kiemelni azt is, hogy a kötet igazán nagyszerű munka, tele van szebbnél szebb oldalakkal. Az illusztrált kiadás egy igazán minőségi kis lexikon, melyet teljesen átitat a képregényes hangulat. Már a könyv lapozgatása is hatalmas élmény.  

Összességében nekem nagyon tetszett ez a kötet, hiszen segítségével megismerhetők a Marvel univerzum alapját képező mítoszok és legendák. Egy nagyszerű lexikon, mely nemcsak a filmekhez, hanem a képregényekhez is meghozza az ember kedvét. Ha szeretitek a szuperhősöket és a Marvel univerzumot, akkor mindenképpen szerezzétek be ezt a kötetet, hiszen hozzájárul az egész világ jobb megértéséhez. 

Értékelés: 5/5

Ha az értékelés után úgy érzed, hogy ennek a könyvnek helye van a polcodon, akkor ITT tudod megrendelni és ugyanitt bele is tudsz olvasni a kötetbe. 


Nyereményjáték

A mostani játékunk során néhány Marvel karaktert kell felismernetek. A képek kissé elmosódottnak tűnhetnek, ne aggódjatok, ez csak Thanos csettintésének az utóhatása. De bízunk benne, hogy mindezek ellenére sikeresen felismeritek a képen szereplőket. Nincs más dolgotok, mint a Rafflecopter megfelelő sorába beírni annak a karakternek a nevét, akit az egyes értékelés után találtok. 
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)



a Rafflecopter giveaway

Állomások

03.14.: Csak olvass!
03.16.: Utószó
03.18.: Hagyjatok! Olvasok!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése