2021. október 10., vasárnap

Marvel - Új történetek + Nyereményjáték

Sziasztok!

A Kolibri Kiadó most a legfiatalabb Marvel rajongóknak kedvez. A kötetben szereplő 18 mese még közelebb hozza a szuperhősök világát a legkisebbeknek. Ha imádjátok a Marvel univerzumot és a képregényeket, akkor ezt a könyvet Nektek találták ki. Tartsatok velünk, merüljetek el a szuperhősök világában, és vigyétek haza a kiadó által felajánlott nyereménykönyvet.

Marvel-hősök, egyesüljetek!
Csatlakozz a kedvenc szuperhőseidhez, akik összeállnak néhány észvesztő kalandra és epikus harcra, hogy megvédjék a galaxist! Marvel Kapitány és Gamora szembenéznek a legnagyobb félelmeikkel, Pókember nagyszerű barátokkal és bosszantó ellenségekkel találkozik, a Bosszúállók pedig összecsapnak a Fekete Renddel… Ez a gyűjtemény számos akciódús, szórakoztató mesét rejt, amelyek életre keltik a folyton bővülő, nagyszerű Marvel-univerzumot!





Amióta érdeklődni kezdtem a Marvel univerzum iránt minden alkalmat megragadok arra, hogy szélesítsem a tudásom. Szinte az összes eddig megjelent filmet láttam már, átrágtam magam több képes kiadványon, szóval egyre nagyobb rajongónak érzem magam. Rengeteg kedves karaktert a szívembe zártam már és biztos vagyok benne, hogy a jövőben még több szereplőt kedvelek meg. Mikor megláttam ezt a mesegyűjteményt egy másodpercig sem tétováztam, hiszen tudjátok rólam, rajongok a mesékért is, így egyszerre két legyet üthettem egy csapásra. Adózhattam a mese és a Marvel rajongásomnak egyaránt. 

A Marvel - Új történetek kötet egy 18 meséből álló kiadvány, egy nagyszerű kis gyűjtemény, melyben széles körben olvashatunk kedvenc szuperhőseinkről. A könyv szerintem egyszerűen zseniális, én hihetetlenül szerettem. A Marvel - Új történetek egy csodásan illusztrált mesekönyv, melynek segítségével újabb és újabb kalandokra kísérhetjük el kedvenc karaktereinket. Legyen szó Pókemberről, vagy éppen Marvel Kapitányról, Hangyáról és Darázsról, vagy éppen a Fekete Özvegyről, egy másodpercig sem unatkozunk olvasás közben. A nyelvezete nem túl nehézkes, 

A mese tagolása nagyon jó, tökéletes esti mesének. A szöveg könnyen és jól érhető, nem okozhat gondot a legkisebb korosztálynak sem. Ugyanakkor tökéletes olvasmány minden szuperhős rajongó szülőnek is. Biztos sokan ismerik azt az érzést, mikor a gyerkőc olyan mesét kíván esti mese gyanánt, melynek elolvasása kész kínszenvedés. Nos garantálom mindenki számára, hogy ez a könyv nem ilyen. Még én is, felnőtt fejjel is óriási lelkesedéssel faltam a lapokat. A történetek kerek egységet alkotnak, mindegyik rendkívül tanulságos és komoly mondanivalóval bír. Megtanulhatjuk belőle, hogy csapatban minden könnyebb, hogy soha nem szabad feladni és azt is, hogy olykor a legkisebbek is képesek nagy tettet végrehajtani, ha bátrak és helyén van a szívük. Soha nincs késő megváltozni és a jó útra lépni, barátokkal pedig minden könnyebb, még a harc is. 

A történetek nagyon izgalmasak, de egyáltalán nem ijesztők. Nagyszerű első lépcsőfoka annak, hogy Marvel rajongót neveljen az ember. Ha pedig már ismeri a gyerkőc a karaktereket, akkor ezzel a könyvvel szinte biztos, hogy tovább fokozható a lelkesedése és rajongása. A gyűjteményeknél sokszor azt érzi az ember, hogy a mesék nem egyforma minőségűek. Jelen esetben én egyáltalán nem észleltem minőségi különbséget a történetek között. Az első szótól az utolsóig mindegyik teljesen magával ragadott. A kedvenceim a Fekete Özvegyes mesék voltak, de csak azért van így, mert én nagyon szerettem a filmet és őszintén megkedveltem Yelena karakterét. 

Kifejezetten tetszett, hogy a könyv rendkívül aktuális, Miles Morales (fekete ruhás Pókember), Gwen Stacy (fehér ruhás, Pók-nő) és Yelena, (Natasha "testvére" a Fekete Özvegy filmből) is helyett kapott a kötetben. 

Az illusztráció egyszerűen csodás, már az is hatalmas élmény az embernek, ha csak végiglapozza a könyvet. A képek meseszépek, színesek, igazán nagyszerű munka. A lapok minőségiek és kellően vastagok, nem üt át rajta a következő oldal szövege. 

Összességében én hihetetlenül szerettem ezt a mesekönyvet és tényleg csak ajánlani tudom mindenkinek. Engem teljesen levett a lábamról, nagyszerű ajándék lehet kicsiknek és nagyobbaknak egyaránt. A történetek érdekesek és izgalmasak, de egyáltalán nem ijesztők, esti mesének, vagy délutáni közös olvasásnak is nagyszerű választás lehet. A nagyobbak pedig már az önálló olvasással is bátran megpróbálkozhatnak, hiszen a betűk kellően nagyok és a sorok sem csúsznak össze. A mesék nem csak szórakoztatóak, rengeteget lehet belőlük tanulni is. Én tényleg csak szuperlatívuszokban tudok róla írni. Csak ajánlani tudom mindenkinek. 

Értékelés: 5/5

Ha az értékelés után úgy érzed, hogy ennek a könyvnek helye van a polcodon, akkor ITT tudod megrendelni. 



Nyereményjáték

A Marvel-univerzum rengeteg szuperhőssel, antihőssel és izgalmas főgonosszal büszkélkedik. Ebben a játékban a Ti kedvenceitekre vagyunk kíváncsiak. Minden állomáson találtok egy kérdést. Nincs más dolgotok, mint a Rafflecopter megfelelő sorába megírni a válaszotokat. (Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

KÉRDÉS
Melyik karakterrel cserélnél szerepet egy napra?

a Rafflecopter giveaway

Állomások

10.10.: Csak olvass! 
10.12.: Spirit Bliss Sárga könyves út
10.14.: Dreamworld

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése