2022. április 21., csütörtök

Megan Logan: Szeresd ​magad! + Nyereményjáték


Sziasztok!

A Jaffa Kiadó legújabb önsegítő könyve kifejezetten a nőket célozza meg, őket indítja el az önelfogadáshoz vezető úton ezzel a foglalkoztatókönyvvel. Megtanítja olvasóit, hogy szeressék önmagukat egy sor, a tudatosság és a pozitív pszichológia eszköztárába tartozó gyakorlat alkalmazásával! Tartsatok velünk a blogturnén, és ne feledjetek el játszani se, hiszen a kiadó jóvoltából olvasóinknak lehetősége lesz megnyerni a kiadvány egy példányát.

Indulj ​el az önelfogadáshoz vezető úton!
Nőként manapság mindannyian küzdünk azzal, hogy egyensúlyt teremtsünk a különböző szerepeink között. Egyszerre akarunk helytállni otthon és a munkahelyünkön, ápolni a kapcsolatainkat és megoldani a feladatainkat. De mikor gondolunk önmagunkra? Ráébredünk-e arra, hogy először saját magunkkal kell törődnünk, mert anélkül másokon sem tudunk segíteni? Hogy ha nem szeretjük önmagunkat, másokat sem tudunk jól szeretni?
Vedd a kezedbe ezt a hasznos tanácsadót, és fedezd fel, mennyi szeretnivaló van rajtad! A Szeresd magad foglalkoztatókönyvnek a segítségével megtanulhatod, mit jelent megismerni és megszeretni önmagadat, és olyan gyakorlatokat próbálhatsz ki, amelyeknek köszönhetően fejlődésnek indul az önbizalmad, és jobbá válnak az emberi kapcsolataid. Akár a testképeddel harcolsz, akár egy egészségtelen kapcsolatból akarsz kilépni, akár egyszerűen azzal küzdesz, hogy elfogadd önmagad, ez a könyv hasznos eszközöket és feladatokat kínál a kiteljesedéshez és a lelked táplálásához.
Kíváncsi vagy, mi emeli ki ezt a könyvet a nőknek szóló önsegítő kiadványok közül?
A bevált technikák. Szeresd meg önmagadat egy sor, a tudatosság és a pozitív pszichológia eszköztárába tartozó gyakorlat alkalmazásával!
Az inspiráló ötletek és motivációt adó feladatok. Fedezd fel változatos képességeidet rejtvények és naplóbejegyzések révén! Értsd meg az érzelmeidet és engedd el azokat a meggyőződéseidet, amelyek csak gúzsba kötnek! Gondolkozz, tűnődj, és világosodj meg!
A megerősítő állítások. A könyvben folyamatosan találkozol olyan kijelentésekkel, amelyek segítségével pozitívabbá teheted a hozzáállásodat, és támogató gondolatokból töltekezhetsz!
Teremts célokkal és az önmagad iránt érzett szeretettel teli életet!

Nagyon fontosnak tartom a mentális egészséget, hiszen csak akkor élhetünk teljes életet, ha a fizikai jólétünk mellett lelkileg is jól vagyunk. Az utóbbi időben nem voltam annyira acélosan, teljesen elvesztem és úgy éreztem, hogy kicsúszott alólam a talaj. Összecsaptak a fejem felett a hullámok, frusztrált, stresszes és nyugtalan voltam. Rengeteg mindent kellett volna egyensúlyban tartanom munka/blog/magánélet, végül úgy jártam, hogy semmit sem tudtam megfelelően kézben tartani. A magánéleti krízisem szép lassan átvette minden felett az irányítást, és egy idő után minden más teendőmet elkezdtem hanyagolni, vagy legalábbis nem a már megszokott minőségben folytatni. Azt mondják, ha az ember lelkileg nincs jól, akkor fizikailag is lerobban. Ezt pedig a saját bőrömön is tapasztaltam. Egyre rosszabb lett a közérzetem, a fejem pedig egyre többet fájt, úgy éreztem, hogy szép lassan elveszítem önmagam. Decemberben azonban eldöntöttem, hogy veszek egy mély levegőt és önmagam legjobb változatává válok. Elkezdtem tudatosan figyelni magamra és az étkezésemre. Figyeltem arra, hogy motiváló kötetekkel és üzenetekkel vegyem körbe magamat, elhatároztam, hogy nem süllyedek el az önsajnálat végtelen mocsarában, tudomásul veszem a problémákat, és a szomorkodás helyett a megoldásra koncentrálok. Nincsen semmi szégyellnivaló a helyzetemben és állapotomban, menni kell előre, és akkor végre célba érhetünk mi is. Bár vannak kisebb megtorpanások és néha úgy érzem, hogy egyszerűen nem bírom tovább, de igyekszem tovább menni és küzdeni. 

Az ember (vagy legalábbis én) óhatatlanul is önmagát okolja a különböző sikertelenségekért. Még akkor is, ha ennek nem feltétlenül van racionális alapja. Hajlamos vagyok azt gondolni, hogy a barátaim miattam párologtak el mellőlem és az én hibám, hogy azok az emberek, akikről azt hittem, hogy törődnek velem nem érdeklődnek az állapotomról, még akkor sem, ha tudják, hogy megműtöttek. Az én hibám, hogy nem tudunk előre lépni a családtervezés szintjénél tovább és hónapok óta csak toporgunk és sikertelenséget, sikertelenségre halmozunk. Ha az ember ennyi minden miatt okolja önmagát, akkor egy idő után már képtelen saját magát racionálisan látni, és egyre jobban eltávolodik önmagától. Szeresd felebarátodat, mint önmagadat...szól az evangélium is...de mi van akkor, ha az ember képtelen arra, hogy szeresse önmagát. Mi van akkor, ha csak a hibákat látjuk meg saját magunkban? Ha úgy érezzük, hogy képtelenek vagyunk menedzselni a saját életünket és azt érezzük, hogy saját magunkat is nehezen viseljük el. 

Mikor megláttam a Jaffa Kiadó kínálatában a Szeresd magad című kötetet, tudtam, hogy erre szükségem van. Az utóbbi időben egyre jobban igénylem a különböző kreatív tevékenységeket, és egyre fontosabb számomra, hogy minden nap időt szánjak az elcsendesedésre és a belső béke megélésére. Alapjáraton hajlamos vagyok szorongásra és arra, hogy rágörcsöljek a dolgokra, így minden olyan tevékenység üdvözítő számomra, amellyel egy kicsit ki tudok szakadni a mindennapok szorító fogságából. Ráadásul a jelenlegi egyéni élethelyzetem miatt nem igazán vagyok jóba saját magammal, rengeteg mindenben csalódtam, elveszettnek érzem magam. A női(ess)ségemet is nehezen élem meg, egyszerűen rossznak tartom magam. Mivel ilyen gondolatokkal van tele a fejem, így mindenképpen jó ötletnek éreztem, hogy elmélyedjek ebben az izgalmasnak érkező önsegítő kiadványban. 

A Szeresd magad foglalkoztatókönyvnek a segítségével megtanulhatjuk, mit jelent megismerni és megszeretni önmagunkat, és olyan gyakorlatokat próbálhatunk ki, amelyeknek köszönhetően fejlődésnek indul az önbizalmunk, és jobbá válnak az emberi kapcsolataink. A kötet több részből, és alrészből áll. Az első részben lefektetésre kerülnek az alapok, továbbá megérthetjük pontosan mit is jelent önmagunk szeretete és mi ennek az egésznek a célja. A második részben pedig elmélyedünk a témában és különböző gyakorlatok és kísérletek segítségével megtanuljuk hogyan kerüljehetünk kapcsolatba önmagunkkal. A Szeresd magad! nem az a típusú könyv, amit bárhol kinyithatsz és a kedvednek megfelelően nekiállsz kitöltögetni az adott feladott. A témák lineárisan épülnek egymásra, így elsajátíthatjuk az önbizalom és önmagunk szeretetének az alapjait. Ahogy haladunk előre, úgy leszünk egyre kiegyensúlyozottabbak. A különböző inspiráló ötletek és motivációt adó feladatok hozzájárulnak ahhoz, hogy megérthessük érzelmeinket. Erőt és bölcsességet meríthetünk a könyv feldolgozása során, gyakorolhatjuk vele az önmegismerést és az oldottabb önkifejezést. 

Bevallom még nem tudtam teljes mértékben kitölteni a teljes munkafüzetet, de rajta vagyok az ügyön. A könyvet már átolvastam és átlapoztam, biztos vagyok benne, hogy a lehető leghamarabb ki is töltöm majd az egészet. Persze ez nem az a típusú kötet, amin végig lehet rohanni. A fejlődés érdekében mindent alaposan meg kell fontolni, hiszen a foglalkozató lényege a fejlődés és önmagunk jobb verziójának elérése. 

Összességében nagyon tetszett a kötet és őszintén ajánlom mindenkinek, aki hasonló démonokkal küzd és szeretne elindulni a javulás útján. Persze ez a kötet sem csodaszer, csak úgy érhetünk el fejlődést, ha tudatosan figyelünk arra, hogy pozitívabban álljunk önmagunkhoz és másokhoz. Az viszont vitatathatatlan, hogy a Szeresd magad! segít abban, hogy lefektessük az alapokat. 

 Értékelés: 5/5

Ha az értékelés után úgy érzed, hogy ennek a könyvnek helye van a polcodon, akkor ITT tudod megrendelni. 

Nyereményjáték

A Jaffa Kiadó könyvei között szép számmal akadnak önsegítő és önismeret címkéjű könyvek. Nos, mi kiválogattunk egy-egy szerzőt, és minden állomáson összekevertük a nevük betűit. Segítségképpen odaírtuk zárójelbe a nevük mögé a születési évszámukat vagy a korukat, hogy biztos jó szerzőt találhatok meg. A megfejtett neveket írjátok be a rafflecopter megfelelő rubrikájába.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. Csak magyarországi címre postázunk.)


AZ ÉN SZERZŐM NEVE
benő sarló (1969)


a Rafflecopter giveaway

Állomáslista 

[Blogturné Klub]

21 - Csak olvass!

24 - Spirit Bliss Sárga könyves út

27 - Könyv és más

30 - Deszy könyvajánlója

3 - Hagyjatok! Olvasok!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése