2022. május 8., vasárnap

Colleen Hoover: Maybe Not – Talán mégsem idézetek + Nyereményjáték

Sziasztok!

A Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelent Colleen Hoover nagysikerű sorozatának, az Egy nap talánnak kiegészítő kötete Maybe Not - Talán mégse címmel. Ennek örömére a Blogturné Klub bloggerei bemutatják Warren és Bridgette szenvedélyes történetét, melyből kiderül, hogy vajon a gyűlölet képes-e szerelemmé alakulni. Tartsatok velünk, kövessétek a turné állomásait és nyerjétek meg a kiadó által felajánlott regény egy példányát.

Aki ​szenvedéllyel képes gyűlölni, az a szerelemben is szenvedélyes lehet?
Amikor Warren megtudja, hogy női lakótárs költözne hozzájuk, kapva kap az alkalmon. Izgalmas lehetőségnek ígérkezik.
Vagy talán mégsem.
Főleg, mivel a jövevény az elsőre ridegnek és számítónak tűnő Bridgette. A kettejük közti feszültség egyre erősödik, az indulat a tetőfokára hág, míg végül már alig bírnak egy helyiségben megmaradni. De Warrennek van egy elmélete Bridgette-ről: aki ilyen szenvedéllyel képes gyűlölni, az a szerelemben is éppilyen szenvedélyes lehet. És ki máson tesztelhetné legjobban az elméletet, mint saját magán? Vajon Bridgette hajlandó közel engedni magához Warrent, és végre megismerni az igazi szerelmet?
Talán. Vagy talán mégsem.
COLLEEN HOOVER, a világszerte rajongva szeretett szerző, a Reménytelen-sorozat, az Egy nap talán-sorozat, a Velünk véget ér, az All Your Perfects, a Layla és sok más kirobbanóan sikeres regény írójának újabb letehetetlen kötete. Add át magad a varázsának!

Nagyon kedvelem Colleen Hoover munkásságát, bár őszinte leszek, nem olvastam még az összes könyvét. A Rubin Pöttyös kötetek általában nem a szívem csücskei, de az írónő regényei különleges helyet foglalnak el a szívemben. Szép lassan haladok, az eddigi kedvenceim a Confess (Vallomás) és a Maybe Someday (Egy nap talán). Mikor megláttam, hogy az egyik kedvenc CoHo regényem kiegészítő kötet hamarosan olvasható magyarul is nagyon boldog lettem, hiszen a szereplők igazán belopták anno magukat a szívembe és még nem éreztem késznek magam arra, hogy elengedjem őket. Tűkön ülve vártam a folytatást és nagyon bíztam abban, hogy a Maybe Not című regényt legalább annyira a szívembe zárom, mint az első részét. A másik két kötetben Warren és Bridgette volt számomra a két legviccesebb karakter. Jellemükkel és viselkedésekkel számtalanszor csalnak mosolyt az ember arcára. Én egyszerűen imádtam őket, ezért nagyon kíváncsian vártam a megismerkedésük történetét. 

Mielőtt azonban az értékeléssel jelentkezem, összeszedtem nektek néhány idézetet annak érdekében, hogy kedvet csináljak nektek az olvasáshoz. 

1. 
"– Nem akarom, hogy megváltozz. Nem azt a nőt szeretem, aki lehetnél, vagy aki voltál, vagy akinek a világ akar látni. Én téged szeretlek."

2. 
"– Azt hiszem, tisztáznom kell valamit: nem azt mondtam, hogy szerelmes vagyok beléd, csak annyit, hogy kezdek beléd szeretni. Nagy különbség.
A csípőjénél fogva közelebb húzom magamhoz.
– Az egyetlen különbség a kettő közt annyi, hogy a szíved már tudja, mit érez, de az agyad még túl makacs bevallani."

3.
"– Még egy percig kavargasd, aztán vedd le a tüzet a lábasról!
– Mármint a lábast a tűzről?
– Úgy is jó."

4. 
"Nehéz lehet a kezembe adnia a szívét abban reménykedve, hogy nem töröm össze."

5. 
"– Voltál már szerelmes korábban?
Ez egy elég általános kérdés, de ezt az utat választom. Ha konkrétan rákérdezek, hogy belém tudna-e szeretni, még felhúzná magát. A zuhanyfüggöny mögül lemondó sóhaj hallatszik.
– Szerintem csak az tud szeretni, akit már szerettek valaha – feleli halkan."

6. 
"Annyira összezavar! Őrület, mennyire kiszámíthatatlan. Sohasem vágytam ilyen lányra, de közben ő minden, amire szükségem van."

7. 
"Ha azt hiszed, hogy most én is szerelmet, és innentől unikornisok és szivárványok potyognak majd a seggemből, akkor csúnyán pofára fogsz esni. Utálom az unikornisokat és a szivárványokat."

8. 
"Ő a legjobb rossz, ami valaha történt velem."

9. 
"– Mit csináljak vele? – suttogja riadtan.
– Még sosem volt gyerek a kezedben? – hüledezem, mire Bridgette a fejét rázza.
– Nem ismerek gyerekeket.
– Én gyerek – szólal meg Conner. Bridgette-nek eláll a lélegzete. Döbbenten mered Connerre, aki
riadtan, de megbűvölve néz vissza rá.
– Ez beszél – kiált fel Bridgette.
Conner vigyorog.
– Mondd, hogy cica! – utasítja Bridgette.
– Cica."

10. 
"– Úgy csókolsz, mintha egy döglött macskát próbálnál újraéleszteni – mondja undorral.
– Te meg úgy csókolsz, mint egy döglött macska."

Ezeket az idézeteket gyűjtöttem össze a könyvből, bevallom, nekem az 5. volt a kedvencem, ez volt az a pont, ahol végérvényesen elvesztem a történetben és még jobban megkedveltem Bridgette karakterét. De persze a többi idézet is igazán kedves a szívemnek. 

Ha az extra bejegyzésem után úgy érzed, hogy ennek a könyvnek helye van a polcodon, akkor ITT tudod megrendelni. ITT pedig bele is olvashatsz a könyvbe. 



Nyereményjáték

Mostani játékunk során arra vagyunk kíváncsiak, mennyire ismeritek a Maybe Someday - Egy nap talán sorozat szereplőit. Minden állomáson találtok egy idézetet, nektek pedig nincs más dolgotok, mint kitalálni, kitől származhat, majd a nevét beírni a Rafflecopter doboz megfelelő sorába. 
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

AZ ÉN IDÉZETEM
"A vágyat könnyen le lehet küzdeni, főleg, ha csak testi vonzalmon alapul. A szív ellen harcba szállni már sokkal nehezebb feladat.” 

a Rafflecopter giveaway

Állomáslista

05/08 Csak olvass! - Idézetek
05/10 Csak olvass!
05/12 Dreamworld - Borítók
05/14 Dreamworld

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése