2022. május 10., kedd

Colleen Hoover: Maybe Not – Talán mégsem + Nyereményjáték

 


Sziasztok!

A Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelent Colleen Hoover nagysikerű sorozatának, az Egy nap talánnak kiegészítő kötete Maybe Not - Talán mégse címmel. Ennek örömére a Blogturné Klub bloggerei bemutatják Warren és Bridgette szenvedélyes történetét, melyből kiderül, hogy vajon a gyűlölet képes-e szerelemmé alakulni. Tartsatok velünk, kövessétek a turné állomásait és nyerjétek meg a kiadó által felajánlott regény egy példányát.

Aki ​szenvedéllyel képes gyűlölni, az a szerelemben is szenvedélyes lehet?
Amikor Warren megtudja, hogy női lakótárs költözne hozzájuk, kapva kap az alkalmon. Izgalmas lehetőségnek ígérkezik.
Vagy talán mégsem.
Főleg, mivel a jövevény az elsőre ridegnek és számítónak tűnő Bridgette. A kettejük közti feszültség egyre erősödik, az indulat a tetőfokára hág, míg végül már alig bírnak egy helyiségben megmaradni. De Warrennek van egy elmélete Bridgette-ről: aki ilyen szenvedéllyel képes gyűlölni, az a szerelemben is éppilyen szenvedélyes lehet. És ki máson tesztelhetné legjobban az elméletet, mint saját magán? Vajon Bridgette hajlandó közel engedni magához Warrent, és végre megismerni az igazi szerelmet?
Talán. Vagy talán mégsem.
COLLEEN HOOVER, a világszerte rajongva szeretett szerző, a Reménytelen-sorozat, az Egy nap talán-sorozat, a Velünk véget ér, az All Your Perfects, a Layla és sok más kirobbanóan sikeres regény írójának újabb letehetetlen kötete. Add át magad a varázsának!

Nagyon kedvelem Colleen Hoover munkásságát, bár őszinte leszek, nem olvastam még az összes könyvét. A Rubin Pöttyös kötetek általában nem a szívem csücskei, de az írónő regényei különleges helyet foglalnak el a szívemben. Szép lassan haladok, az eddigi kedvenceim a Confess (Vallomás) és a Maybe Someday (Egy nap talán). Mikor megláttam, hogy az egyik kedvenc CoHo regényem kiegészítő kötet hamarosan olvasható magyarul is nagyon boldog lettem, hiszen a szereplők igazán belopták anno magukat a szívembe és még nem éreztem késznek magam arra, hogy elengedjem őket. Tűkön ülve vártam a folytatást és nagyon bíztam abban, hogy a Maybe Not című regényt legalább annyira a szívembe zárom, mint az első részét. A másik két kötetben Warren és Bridgette volt számomra a két legviccesebb karakter. Jellemükkel és viselkedésekkel számtalanszor csalnak mosolyt az ember arcára. Én egyszerűen imádtam őket, ezért nagyon kíváncsian vártam a megismerkedésük történetét. 

Colleen Hoover legtöbb könyve (legalábbis azok, amiket eddig olvastam) nem a kedves és aranyos romantikus cselekményeiről ismertek. A fájdalom és olykor a kilátástalanság érzése pont ugyanannyira jellemzi történeteit, mint a szerelem és boldogság tündérporos ösvénye. Semmi sem egyszerű, vagy magától értetődő, a szereplőknek meg kell küzdeni a boldogabb és kiegyensúlyozott jövőért. Nincs ez másként ebben a regényben sem. A könyvben határozottan volt bizonyos szintű érzelmi mélység, de a komoly drámai hangvétel egyáltalán nem jellemző rá. Egy igazán könnyed olvasmány, mely nem nélkülözi az erotikát és a túlfűtött jeleneteket sem. 

A regény középpontjában az előző részektől eltérően egy teljesen más párost ismerhetünk meg közelebbről. Warren és Bridgitte mindkét megjelent kötetben megjelent, színes szócsatáikkal és vicces megszólalásaikkal tovább emelték a regények fényét. Ebben a részben ők kerülnek rivaldafénybe és a kapcsolatuk alakulását követhetjük végig. Persze régi kedves karaktereink is megjelennek, az első rész eseményei köszönnek vissza az oldalakon, kicsit más fókusszal. 

A Maybe Not - Talán mégsem című kötet tulajdonképpen egy igazi fejlődéstörténet, melyben egy fiatal lány megtanulja, hogy milyen érzés szeretni és szeretve lenni. Warren és Bridgette párosa nagyszerű, nem véletlenül lett a rajongók kedvence, így természetesen sokan voltak kíváncsiak a fiatalok viharos és a külső szemlélő számára furcsa kapcsolatára. Nem véletlen tehát, hogy megszületett ez a kötet.  

A két főszereplő esetében elmondható, hogy az első pillanattól kezdve megvan közöttük a kémia, de Warennek egyáltalán nincs egyszerű dolga. Bridgitte a külső szemlélő számára pontosan olyan, mint egy mérges sündisznó. Nehezen megközelíthető, és ahogy megsimogatnád azonnal kiereszti a tüskéit. A nehéz és hányattatott gyermekkor sebeket ejt az ember lelkén és ha nincs senki az illető mellett, akkor nagyon nehéz kiegyensúlyozott és boldog életet élni a későbbiekben. Így volt ezzel Bridgette is. A nehéz élete során nem volt senki, aki mellette állt volna és biztosította volna őt szeretetérő és elfogadásáról, nem tanult meg bízni másokban, nem ismerte a feltétel nélküli szeretet fogalmát. Ahogy azonban haladunk előre a történetben, úgy lesz egy jobb és jobb a kapcsolata Warrennel. 

A kötet rendkívül olvasmányos, könnyen és gyorsan lehet vele haladni, én teljesen meglepetten vettem tudomásul, hogy már be is fejeztem. Bár alapjáraton nem igazán számít nálam komfortolvasmánynak ez a kötet, de mivel kedveltem a két fiatalt, így nagyon szerettem volna elolvasni a hozzájuk kötődő írást is. Ebben a kötetben az írónő nem spórol a szexualitással, szóval jó pár ilyen jelenetet olvashatunk. Nem mondom azt, hogy Colleen Hoover csak a felszínt kapirgálta, mert a mű rövidségének ellenére azért nagyszerű munkát végzett, de valahogy nekem valami hiányzott a regényből. A cselekmény nem vált ki erős és mély érzelmeket az olvasóból, talán egy kicsivel több szívfájdalmat el tudtam volna még viselni, vagy néhány olyan jelenetet, ahol még jobban beleláthattunk volna Bridgette lelkébe. Szívesen olvastam volna még a kapcsolatuk alakulásáról, de persze nem panaszkodom, a semminél még így is több és mindezek ellenére tényleg egy kifejezetten szerethető kötetről van szó. 

Talán nem ez lesz a kedvenc kötetem, de mindenképpen jó élmény volt elolvasni. Ha szeretitek az írónő munkásságát és nektek is nagy kedvencetek volt Warren és Bridgette, akkor mindenképpen olvassátok el. 

Ha a bejegyzésem után úgy érzed, hogy ennek a könyvnek helye van a polcodon, akkor ITT tudod megrendelni. ITT pedig bele is olvashatsz a könyvbe. 



Nyereményjáték

Mostani játékunk során arra vagyunk kíváncsiak, mennyire ismeritek a Maybe Someday - Egy nap talán sorozat szereplőit. Minden állomáson találtok egy idézetet, nektek pedig nincs más dolgotok, mint kitalálni, kitől származhat, majd a nevét beírni a Rafflecopter doboz megfelelő sorába. 
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

AZ ÉN IDÉZETEM
“Nagyobb szüksége van rád, mint a levegőre.” 
a Rafflecopter giveaway

Állomáslista

05/10 Csak olvass!
05/12 Dreamworld - Borítók
05/14 Dreamworld

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése