2023. június 23., péntek

Spotify lista a Dear ​Ava – Drága Ava! című könyvhöz + Nyereményjáték

Sziasztok!

A Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelent Ilsa Madden-Mills Dear ​Ava – Drága Ava! című romantikus regénye, melyben Ava a névtelen szerelmes levél íróját keresi, aki az iskola királyainak egyike. Vajon a focista Knox, az ikertestvére, Dane vagy a kétszínű Chance írta a levelet?Tartsatok velünk, kövessétek a turné állomásait és nyerjétek meg a kiadó által felajánlott regény egy példányát!

Egykor közéjük akartam tartozni – de aztán tönkretettek.
A nagynevű Camden előkészítő suli borostyán lepte falai közt a gazdag és népszerű Cápák uralkodnak. Csoda, hogy meglepett az egyikük névtelen szerelmes levele? Ábrándozzon csak! Velőig gyűlölöm azokat a pénzes mocskokat azért, amit velem tettek. A kérdés csak az, melyik Cápa a titkos imádóm. Knox, a heges focista? Dane, az ikertestvére? Vagy Chance, a kétszínű exem?

Drága Ava!
A szemed, akár a Karib-tenger.
Francba! Micsoda marhaság.
Úgy értem… valahányszor rám nézel, érzem, hogy ez valami IGAZI.
Ami példátlan.
Tíz hónapja nem jársz ide, de nem tudlak elfelejteni.
Hiányzott, ahogy a folyosón sétálsz.
Hiányzott, ahogy a meccseimen szurkolsz.
Hiányzott a hajad illata.
Erre egyetlen éjszaka, és minden odalett.
Ha bármire bármire szükséged lenne, megtalálsz. Írj rám. Kérlek. 105-555-9201
Utóirat: Cápa vagyok, de sosem bántanálak.
Utó-utóirat: Minden erőmmel dacoltam, de akkor is akarlak. Még mindig.



Az olvasás mellett a zenehallgatás a másik nagy szenvedélyem.  Ha szomorú vagyok, vagy éppen extra energiára van szükségem, ha kicsit le szeretnék nyugodni, vagy ha éppen koncentrálni szeretnék, ha aludni szeretnék, vagy éppen munkába menet/hazafelé jövet állandóan zene szól a fülemben. Azt hiszem képtelen lennék megmaradni a zene jótékony hatása nélkül. 

Az utóbbi időben elkezdtem felfedezni azokat a lejátszási listákat Spotify-on, amelyeket egy-egy könyv ihletett. A Dear Ava esetében nem volt nehéz dolgom, hiszen maga az írónő készítette el ezt a listát, így biztos vagyok benne, hogy tökéletesen passzol a kötet hangulatához. Arra gondoltam, hogy ha esetleg ti is ilyen zenebolondok vagytok és szívesen hallgatnátok néhány olyan számot, amelyek illenek a kötethez, akkor talán örülnétek egy ilyen bejegyzésnek is. 

Az írónő összesen 44 számot pakolt a listára, én pedig kiválasztottam belőle a 10 kedvencemet. A teljes listát itt találjátok:

Ez pedig a 10 kedvencem róla:

1. Demi Lovato: Skycraper

  2. Kelly Clarkson: Because of You

 
3. Christina Perry: Jar of Hearts



4. Lady Gaga és Bradley Cooper: Shallow



5. James Arthur: Can I Be Him



6. Ellie Goulding: Love Me Like You Do



7. Christina Perry: A Thousand Years



8. Taylor Swift: Delicate



9. Miley Cyrus: The Climb



10. Lizzo: Good as Hell

 
+1.Kelly Clarkson: Since U Been Gone
 


Ezek lettek volna az én kedvenceim az írónó lejátszási listájáról. Remélem meghoztam a kedveteket az olvasáshoz. Ha esetleg úgy érzed, hogy ennek a könyvnek helye van a polcodon, akkor ITT tudod megrendelni, ITT pedig bele is lapozhattok a kötetbe. 

Nyereményjáték

Mivel bloggereink nagy rajongói az “ellenségekből-szerelmesek” történeteknek, úgy gondoltuk, hogy minden állomáson ki kell találnotok egyet a főszereplők neve alapján! Jó keresgélést! A megoldás, amit várunk: a regények címe.
(Ne feledjétek, a beírt válaszokon már nem áll módunkban javítani. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyertest e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.)

NÉV
Aiden Graves + Vanessa Mazur

a Rafflecopter giveaway

A turné állomásai

10 - Hagyjatok! Olvasok! ~ borítómustra
16 - Dreamworld ~ kedvcsináló idézetek
23 - Csak olvass! ~ Spotify

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése