2023. szeptember 23., szombat

Christina Lauren Az ​igazszerelem-kísérlet + Nyereményjáték


Sziasztok!

A 21. Század Kiadó jóvoltából újabb Christina Lauren-könyvvel gazdagodhatnak a magyar romantikusrajongók! Ezúttal Fizzy és Connor kapcsolatának kibontakozását követhetjük végig, amely nem átlagos körülmények között történik. Ha érdekel, hogy mit gondolnak a bloggereink Az igazszerelem-kísérletről, tartsatok velünk, ráadásul most egy, a kiadó által felajánlott nyereménypéldányt is nyerhettek!

Felicity Chen, becenevén „Fizzy”, még sosem volt szerelmes, márpedig ő az egyik legismertebb romantikusregény-író az országban. Mindeddig bort ivott, és vizet prédikált: kezdi hiteltelennek érezni magát.
Connor Prince egyedül neveli a lányát, dokumentumfilmes munkájának köszönhetően azonban sokat lehetnek együtt. A főnökét viszont a profit érdekli, és előáll azzal, hogy Connor készítsen valóságshow-t. Connort ekkor hozza össze a sors Fizzyvel, és megfogalmazódik benne a tökéletes műsorötlet: mi lenne, ha a romantikus regények királynője az egész világ szeme láttára szeretne bele valakibe?
 Vajon rá tudja venni Fizzyt a szereplésre? Connornak átfut az agyán, mi van, ha itt talál rá a tökéletes partner. Érvényesülhet egyáltalán a kémia, ha a felek a kamera két különböző oldalán, a forgatókönyvben rögzített szerepkörben helyezkednek el?


Jaj istenem, ez a könyv most nagyon jól esett a lelkemnek. A szerzőpáros ismét levett a lábamról és egy igazán remek romantikus történetet olvashattam. Fizzy karakterét már A lelkitárs-egyenlet című kötetben is nagyon szerettem, emiatt hihetetlenül boldog voltam hogy ő is kapott egy remek szerelmi történetet. 

Bár alapvetően a romantika nem az én világom, de mostanában egyre többször szeretek bele a fülszöveg alapján egy-egy ilyen műfajú történetbe is. Egy kicsit talán finnyás vagyok, de szerencsémre szép lassan megtalálom ebben a zsánerben is azokat a regényeket és szerzőket, akik egyszerűen elvarázsolnak. Azt hiszem lassan bátran állíthatom, hogy a Christina Lauren nevű szerzőpáros nem tud hibázni és még engem is rajongóvá tesznek. 

A könyv hihetetlenül elgondolkodtatott és teljesen átértékeltem a zsánerhez fűződő viszonyomat. Csomószor írtam már nektek azt, hogy a romkomok a gyengéim és ez abszolút egy guilty pleasure kategória nálam. Most azonban rádöbbentem, hogy mekkora butaság tőlem, hogy ezeket a történeteket bűnős élvezetnek aposztrofálom. Miért kellene így éreznem magam attól, ha egyszerűen imádom az ilyen jellegű alkotásokat. Persze, egy kicsit kiszámíthatók. De ahogy Connor is mondta, mekkora kihívás olyan cselekményt alkotni (legyen szó könyvről, vagy filmről), melynek a vége minden néző számára egyértelműnek tűnik. Persze, hogy a főszereplők össze fognak jönni. Soha nem ez a kérdés. Sokkal inkább az, hogy milyen módon jutnak el a saját kis happy endjükig. Alapvetően szeretem, ha összetöri egy-egy alkotás a szívemet. Imádom a történelmi regényeket, a drámákat és azt, ha sírni lehet egy könyvön. De emellett szeretem a kiszámítható boldogan élnek, míg meg nem halnak típusú történeteket is. Tudom, hogy sokan ferde szemmel néznek a műfaj rajongóira és talán emiatt is alakult ki bennem ez a védekező mechanizmus. De most rádöbbentem, hogy nincs ebben semmi bűnös élvezet, egyszerűen ilyen vagyok és kész. A romantikus műfaj sem ér kevesebbet a többinél, rengeteg szerethető és élvezhető könyv kering a nagyvilágban. 

Az igazszerelem-kísérlet egy igazán szerethető és könnyed romantikus regény, melyben központi szerepet játszik a főszereplő útkeresése. Fizzy Chen talán az egyik legtökéletesebb hősnő, hiszen a történet szerint romantikus regényeket ír. Olyan író, aki rengeteg szereplőjének varázsolt már happy endet, de ő valahogy megrekedt az életében. Egy nap azonban egy érdekes lehetőség kopogtat az ajtaján. Connor szíve alapvetően a dokumentumfilmek világához húz ,de a főnőke egy nap előáll azzal, hogy készítsen egy valóságshow-t. Connort ekkor hozza össze a sors Fizzyvel, és megfogalmazódik benne a tökéletes műsorötlet: mi lenne, ha a romantikus regények királynője az egész világ szeme láttára szeretne bele valakibe? Vajon meg tudja győzni Fizzyt a szereplésről? És ha elvállalja, akkor képesek lesznek együtt dolgozni? 

A cselekmény bár kiszámítható, de én mégis imádtam az olvasás minden egyes másodpercét. Fizzy és Connor nagyszerű párosnak bizonyult és nagyon megkedveltem őket. Az első pillanattól kezdve érezhető volt közöttük a kémia, én pedig minden idegszálammal annak drukkoltam, hogy minden bukkanó ellenére végül tényleg egymásra találjanak. 
Néha kissé logikátlanul és irracionálisan viselkedtek a szereplők, de abszolút meg tudtam nekik bocsátani. Bár néha forgattam a szemem olvasás közben, mégis vitt magával a történet. Talán ebben szerepet játszott az is, hogy minden konfliktus és bökkenő dacára, a végkifejlet mindenki számára egyértelmű. Így nem kellett aggódnom, csupán élveznem a regényt. 

Fizzy karaktere nagyon kedvelhető volt, szerettem, hogy teljesen és totálisan életszagú volt. Nem olyan volt, mint aki konkrétan skatulyából rántottak volna elő, hanem valód, hús vér nő, aki ténylegesen küzködik azzal, hogy megtalálja a lelkitárást. Rengeteget randizott, de az igaz szerelem mindig elkerülte. Vajon a show segítségére lehet ebben? Megtalálhatja végül Fizzy a boldogságot egy olyan férfi oldalán, akit a show kapcsán ismer meg? 
Talán kicsit elfogult vagyok, de Connor nálam nagy kedvenc lett, a karaktere egyszerűen még nekem is szerelem első látásra. Úgy látszik még úgyis imádom a brit karaktereket, ha csak olvasok róluk.  Ráadásul eljutottam abba a korba, hogy szexinek tartsam az apaságot és azt, hogy valaki jól bánik a gyermekével. (És azt se felejtsük el, hogy valószínű a haját is imádnám, tekintve hogy ez a haj konkrétan a gyengém.)

A könyv nyelvezete kellően élvezetes, könnyen és gyorsan lehet haladni az olvasással. Bevallom, sokszor hangosan felnevettem rajta, máskor pedig rendkívül elgondolkodtatott a történet. Engem nagyon magával ragadott Fizzy karaktere. Bár nem hasonlítunk egymásra, mégis nagyon megfogott az élete. Szerettem a stílusát, a viselkedését és még akkor sem tudtam haragudni rá, mikor kissé idegesítően viselkedett.
Nagyon ritkán mondok ilyet, de végre egy romantikus könyv, ahol nem utáltam az erotikus jeleneteket. Nem volt öncélú, kellő súlya volt a szereplők életében, nem volt szekunder szégyenérzetem olvasás közben és nem éreztem kínosnak a jelenetet. 

Christina Lauren regényeit bármikor megnézném a Netflixen, vagy akár moziban is. Imádom, hogy mennyire jól bánnak a karakterekkel. A mellékszereplők is nagyszerűek, imádtam, hogy Jess, Juno és River párosáról sem feledkeztek meg. Részesei ugyan a történetnek, nosztalgiával gondoltam rájuk, de egyáltalán nem lopták el a showt. Szerettem, hogy megjelennek benne és tökéletesen belesimultak Fizzy történetébe. Mellettük természetesen kaptunk még szerethető mellékszereplőket, Stevie  és Nat karaktere is igazán kedves, nagyszerűen megismerhetjük általuk Connor karakterét. 

Összességében kifejezetten szerettem Christina Lauren néven publikáló páros regényét. Az igazszerelem-kísérlet egy könnyed, mégis érdekes és izgalmas olvasmány. A szereplők sokrétűek és rendkívül szerethetők, könnyen és jól lehet velük azonosulni. Én imádtam olvasni és biztos vagyok benne, hogy az írónő többi könyvére is sort fogok majd keríteni. Ha szeretitek a hasonló történeteket, ne hagyjátok ki ezt a regényt sem. Olvassátok, szeressétek!

Értékelés: 5/4,5

Ha az értékelés után úgy érzed, hogy ennek a könyvnek helye van a polcodon, akkor ITT tudod megrendelni. 

Nyereményjáték

Mostani nyereményjátékunk a cselekményhez kötődő fontos elemekre épül. Minden blogger bejegyzésében találtok pár kiemelt betűt, a ti dolgotok pedig beírni a Rafflecopter megfelelő dobozába a betűkből összerakott szót!
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

a Rafflecopter giveaway

A turné állomásai

09. 23. Csak olvass!
09. 25. Dreamworld
09. 27. Szembetűnő
09. 29. Hagyjatok! Olvasok!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése